arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ضیاء عربشاهی، پیشکسوت پرسپولیس: ترابی با این پیشنهاد هوایی شده و خوب بازی نمی‌کند / اورونوف برخلاف اسم‌هایی است که در پرسپولیس بزرگشان کردند

پیشکسوت پرسپولیس، این تیم را شایسته قهرمانی می‌داند و اورونوف را بازیکن توانمندی در این تیم می‌بیند و البته انتقادهای تندی به مهدی ترابی دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرورزشی: پیشکسوت پرسپولیس، این تیم را شایسته قهرمانی می‌داند و اورونوف را بازیکن توانمندی در این تیم می‌بیند و البته انتقادهای تندی به مهدی ترابی دارد.
 
تیم پرسپولیس هفته گذشته به لطف گل‌های استون اورونوف در یک بازی سخت و نفسگیر مقابل نساجی به پیروزی رسید تا همچنان در کورس قهرمانی با استقلال باقی بماند. نمایش درخشان وینگر ازبکستانی پیشکسوت پرسپولیس را تحت تاثیر قرار داده و معتقد است سرخ‌ها با این روحیه شانس اصلی قهرمانی هستند.
 
گزیده صحبت‌های عربشاهی، ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی با همشهری درمورد شرایط پرسپولیس را در زیر بخوانید:
 
{شکست نساجی در قائمشهر} پرسپولیس دنبال ۳امتیاز بود و بهتر بازی کرد چون برای قهرمانی به این برد احتیاج داشت.
 
{درخشش اورونوف} همان روز اول که این بازیکن ازبک در پرسپولیس پا به توپ شد، گفتم بازیکن خوبی است برخلاف شرزود تمیروف که من را یاد فیلم جومونگ می‌انداخت و دنبال دعوا کردن بود و برخلاف اسم‌هایی که بزرگشان کردند.
 
{انتقاد از ترابی} منتظر است این ۴بازی تمام شود و از پرسپولیس برود. او پایان فصل بازیکن آزاد می‌شود و از یک تیم شهرستانی پیشنهاد بالاتری نسب به پرسپولیس دارد. ترابی ۳-۴بازی است که خیلی بد بازی می‌کند وبازیکن سرحال و شادابی که باید در زمین باشد، نیست. پیشکسوتانی که بازی این بازیکن را می‌بینند خیلی خیلی خوب متوجه برنامه او می‌شوند. بازیکن در زمین راه برود، ما می‌فهمیم چه خبر است.
 
{اخراج بازیکنان پرسپولیس در زمین} بعضی از بازیکنان می‌خواهند خودشان را برای هواداران شیرین کنند و بگویند تعصب بالایی داریم. مربی باید به قدری قدرتمند باشد که بتواند به بازیکن خود گوشزد کند وقتی داخل زمین می‌شوی به هیچ‌وجه حق نداری با داور و بازیکن حریف صحبت کنی.
 
{تعویض سروش قبل از اخراج} اومسار به عنوان سرمربی، قدرت رهبری تیم بزرگی مثل پرسپولیس را ندارد و در قواره این تیم نیست. چند بازیکن پرسپولیس در ارنج مربی برزیلی تاثیرگذار هستند و اوسمار فقط یک تمرین دهنده خوب است. سروش رفیعی بازیکنی است که من واقعا فوتبالش را دوست دارم و از پلی‌میکرهای خوب فوتبال ماست اما نباید خودش را به حاشیه ببرد و این وظیفه سرمربی است که با او صحبت کند. در کل می‌گویم حتی اگر بازیکنی در گوش بازیکن پرسپولیس زد نباید عکس‌العملی نشان بدهد.
 
{پیشنهاد به اوسمار برای بازی هوادار} پرسپولیس باید از همان جلو بازی را ببندد و اجازه خودنمایی و بازیسازی به این تیم ندهد. پیشنهاد من برای این بازی این است که مسعود ریگی جلوی دفاع وسط ‌های پرسپولیس بازی کند و عمق دفاع را پوشش بدهد و خیلی نفوذ نکند. 
 
{احتمال از دست دادن امتیاز ازسوی استقلال} نفرات استقلال نسبت به پرسپولیس خیلی ضعیف‌تر هستند و به نظرم این تیم امتیاز از دست می‌دهد.
 
{جانشین عالیشاه} باید سینا اسدبیگی را در ترکیب قرار دهد و به این بازیکن اجازه بدهد جلوتر بازی کند چون او قدرت شوت‌زنی بالایی دارد. خدابنده‌لو بازیکنی خوبی است اما هنوز در تیم پرسپولیس جا نیفتاده است.
 
{شانس قهرمانی} پرسپولیس با استقلال یک امتیاز فاصله دارد و از هر نظر شایسته قهرمانی است.
نظرات بینندگان