arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۰۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

یادداشت‌های علم، چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۴۸: تم امسال حرکت و تحرک علیه عراق است

یادداشت‌های اسدالله علم: بعد از ظهر تشریف فرمایی به دانشگاه پدافند ملی بود. تم امسال حرکت و تحرک بر علیه عراق است. قابل توجه بود. در حقیقت در موضوع درگیری با عراق مطالعه می شود که بسیار خوب است. شاهنشاه نطق بسیار خوبی فرمودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرویس تاریخ «انتخاب»: اسدالله علم (۱ مرداد ۱۲۹۸ بیرجند – ۲۵ فروردین ۱۳۵۷ نیویورک)، یکی از مهم‌ترین چهره‌های سیاسی دوران محمدرضا شاه، وزیر دربار از ۱۳۴۵ تا ۱۳۵۶ و نخست‌وزیر ایران از سال ۱۳۴۱ تا ۱۳۴۲ بود. 
 
«انتخاب» هر شب یادداشت های روزنوشت علم را منتشر می کند.
 
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۴۸: صبح شرفیاب شدم چند مقاله در روزنامه های خارجی منجمله لوموند را که درباره کنفرانس اسلامی نوشته شده بود، به عرض رساندم. بعد که مرخص شدم معلوم شد والاحضرت شهناز سر اختلاف نظری که با خسرو جهانبانی پیدا کرده، دیشب مقدار زیادی دوای خواب آور خورده اند و حالشان بد است. دنیا روی سرم خراب شد. نمی دانم تا ظهر واقعا چه جور گذراندم. به حمدالله به خير گذشت. نمیدانم عاقبت این عشق و عاشقی چه می شود.
 
... بعد از ظهر تشریف فرمایی به دانشگاه پدافند ملی بود. تم امسال حرکت و تحرک بر علیه عراق است. قابل توجه بود. در حقیقت در موضوع درگیری با عراق مطالعه می شود که بسیار خوب است. شاهنشاه نطق بسیار خوبی فرمودند...
نظرات بینندگان