arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۷ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳

امیرعبداللهیان: جلب رضایت ایرانیان خارج از کشور مورد تاکید رئیس جمهور است

امیرعبداللهیان در نشستی با همکاران سرکنسولگری ایران در استانبول، ضمن اشاره به ابراز رضایت شهروندان ایرانی حاضر در بخش کنسولی از ارایه خدمات روان در این بخش، از آنها تشکر کرد و جلب رضایت ایرانیان در خارج از کشور را از اولویت های مورد تاکید دکتر رئیسی رئیس جمهور دانست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایرنا: وزیر امورخارجه با اشاره به ابراز رضایت شهروندان ایرانی حاضر در بخش کنسولی گفت: جلب رضایت ایرانیان در خارج از کشور را از اولویت های مورد تاکید رئیس جمهور کشورمان دانست.
 
 حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه امروز چهارشنبه با حضور در بخش کنسولی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول، ضمن بازدید از این بخش با مراجعین و ایرانیان حاضر گفتگو کرد.
 
وی علاوه بر بخش کنسولی با همکاران سرکنسولگری نشستی برگزار و با آنها در خصوص موضوعات و مسائل کنسولی و ایرانیان تبادل نظر کرد.
 
وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با تعدادی از مراجعان کنسولی به صورت حضوری گفتگو کرد که آنها رضایت و قدردانی خود را از عملکرد سرکنسولگری پُر تردد کشورمان در استانبول در ارائه شایسته خدمات کنسولی ابراز کردند.
 
امیرعبداللهیان همچنین در نشستی با همکاران سرکنسولگری کشورمان در استانبول، ضمن اشاره به ابراز رضایت شهروندان ایرانی حاضر در بخش کنسولی از ارایه خدمات روان در این بخش، از آنها تشکر کرد و جلب رضایت ایرانیان در خارج از کشور را از اولویت های مورد تاکید دکتر رئیسی رئیس جمهور دانست.
نظرات بینندگان