arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۵ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳

قطر: خاورمیانه شرایط سخت و پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذارد

وزیر خارجه و نخست وزیر دولت قطر با بیان اینکه خاورمیانه شرایط سخت و پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذارد، طرفین را به کاهش تنش دعوت کرد. وزیر خارجه قطر کشتار شهروندان فلسطینی را محکوم و اعلام کرد که مجازات جمعی شهروندان فلسطینی به دست اسرائیل درست نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: وزیر خارجه و نخست وزیر دولت قطر با بیان اینکه خاورمیانه شرایط سخت و پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذارد، طرفین را به کاهش تنش دعوت کرد.

محمد بن عبدالرحمن، وزیر خارجه و نخست وزیر دولت قطر امروز چهارشنبه با بیان اینکه منطقه خاورمیانه شرایط سخت و پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذارد از همه طرف‌های درگیر خواست تنش در منطقه را کاهش دهند.

وزیر خارجه قطر کشتار شهروندان فلسطینی را محکوم و اعلام کرد که مجازات جمعی شهروندان فلسطینی به دست اسرائیل درست نیست.

محمد بن عبدالرحمن سیاست محاصره و گرسنگی در غزه را محکوم کرد.

با گذشت ۱۹۴ روز از جنگ در غزه، از ساعات ابتدایی بامداد امروز مناطق مختلف مسکونی آماج حملات هوایی و توپخانه‌ای است و همزمان با تأکید دوباره سران رژیم صهیونیستی بر حمله زمینی به رفح، مناطق مختلفی در این شهر مورد هدف حمله پهپادی و توپخانه‌ای قرار گرفت.

وزارت بهداشت غزه امروز اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر و تعداد مجروحان هم به ۷۶ هزار و ۶۶۴ نفر رسیده است.

این وزارتخانه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶ مورد کشتار در نوار غزه مرتکب شد که در نتیجه آن ۵۶ نفر شهید و ۸۹ نفر دیگر هم مجروح شدند.

نظرات بینندگان