arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۰ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۳

وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، امروز ۵ فروردین ۱۴۰۳ / ترافیک سنگین در بزرگراه تهران شمال و جاده چالوس / بارش باران در محور‌های ۶ استان

سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های شمالی اظهار کرد: شاهد ترافیک سنگین در آزادراه تهران ـ شمال محدوده‌های تونل شماره ۱۸ و تونل البرز و در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های هریجان، مجلار و میانک هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.
 
به گزارش «انتخاب»؛ سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی اظهار کرد: شاهد ترافیک سنگین در آزادراه تهران ـ شمال محدوده‌های تونل شماره 18 و تونل البرز و در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های هریجان، مجلار و میانک هستیم.
 
وی در گفتگو با تسنیم افزود: تردد در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین ـ رشت در هر دو مسیر رفت و برگشت روان گزارش شده است.
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور بیان کرد: ضمنا محور فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.
 
شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، گلستان، بوشهر، فارس و مازندران گزارش شده است.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه برای استان‌های نیمه غربی کشور باراندگی گزارش شده است، گفت: با توجه به اینکه به پایان نیمه اول تعطیلات نوروزی رسیده و شاهد شروع موج برگشت سفرهای نوروزی در نیمه اول هستیم به رانندگان توصیه می‌شود با دقت و حوصله بیشتری رانندگی کنند.
نظرات بینندگان