arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فاجعه فوتبالی در شیراز؛ حمله به بازیکنان نساجی با اسپری فلفل توسط عوامل باشگاه / باشگاه نساجی: فردی با لباس شخصی مستقیما به صورت بازیکنان اسپری فلفل می‌زد و آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد /بازیکنان: نه تنها در درون زمین بلکه درون رختکن هم به سمت ما اسپری فلفل پاشیدند

درحالی که دیدار دوتیم تا لحظاتی پایانی بدون گل دنبال می‌شد، در دقیقه ۱۱۰ داور این دیدار یک ضربه پنالتی به سود شیرازی‌ها اعلام می‌کند و با گل شدن این پنالتی آغاز اتفاقات تلخ این دیدار بود. از قرار معلوم نیمکت نساجی و جایگاه داوران در کنار هم قرار داشت و عوامل باشگاه نساجی نیز در پایان بازی، به دلیل اعلام پنالتی و اینکه طبق نظر آن‌ها جانبداری‌های داوری از تیم میزبان اعتراض داشتند و طبق گفته عوامل باشگاه نساجی، افرادی حاضر در ورزشگاه برای جلوگیری از تنش در بین عوامل نساجی و تیم داوری از اسپری فلفل جهت آرام کردن جو استفاده کردند که این موضوع جریان این بازی را وارد فاز جدیدتری کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: در جریان دیدار هفته پنجم مرحله نهایی لیگ برتر جوانان ایران اتفاقی تلخ در شهر شیراز رخ داد.
 
هفته پنجم مرحله نهایی لیگ برتر جوانان ایران در حالی در شیراز بین دو تیم ایمان سبز شیراز و نساجی مازندران برگزار شد که این دیدار پایانی تلخ داشت.
درحالی که دیدار دوتیم تا لحظاتی پایانی بدون گل دنبال می شد، در دقیقه ۱۱۰ داور این دیدار یک ضربه پنالتی به سود شیرازی‌ها اعلام می‌کند و با گل شدن این پنالتی آغاز اتفاقات تلخ این دیدار بود.
 
نساجی این بازی را یک بر صفر باخت، اما عوامل اجرایی این بازی، همه چیز را باختند.
 
از قرار معلوم نیمکت نساجی و جایگاه داوران در کنار هم قرار داشت و عوامل باشگاه نساجی نیز در پایان بازی، به دلیل اعلام پنالتی و اینکه طبق نظر آنها جانبداری‌های داوری از تیم میزبان اعتراض داشتند و طبق گفته عوامل باشگاه نساجی، افرادی حاضر در ورزشگاه برای جلوگیری از تنش در بین عوامل نساجی و تیم داوری از اسپری فلفل جهت آرام کردن جو استفاده کردند که این موضوع جریان این بازی را وارد فاز جدیدتری کرد.
 
حال خراب بازیکنان نساجی بعد این موضوع سبب شد تا جو خوبی در ورزشکاه شیراز ایجاد نشود. 
 
بازیکنان و عوامل نساجی عنوان داشتند: حتی این پایان کار نبود و درون رختکن نساجی هم بازیکنان نساجی مورد اسپری فلفل از سوی عوامل باشگاه شیرازی قرار گرفتند تا تمامی بازیکنان و عوامل نساجی لحظات سختی را در شیراز سپری کنند.
 
باید صبر کرد و دید فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت!
 
روایت قائم مقام باشگاه نساجی

همچنین ایزد سیف‌الله‌پور، قائم مقام باشگاه نساجی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اتفاقات این بازی گفت: این بازی از اهمیت ویژه‌ای برای صدرنشینی و قهرمانی در لیگ برتر جوانان ایران برخوردار بود. پس از گل شدن پنالتی ایمان سبز، بازیکنان حریف خوشحال از پیروزی و بازیکنان ما ناراحت از شکست بودند که اعتراض تیم ما به داور را هم در پی داشت. در همین لحظه فردی با لباس شخصی وارد می‌شود و به صورت مستقیم به صورت بازیکنان نساجی اسپری فلفل می‌زند.

او ادامه داد: اصلا این اجازه را فدراسیون فوتبال و نیروی انتظامی به این فرد داده است که به بازیکنان فوتبال اسپری فلفل بزند؟ این‌ها که اغتشاشگر نبودند که چنین رفتاری با آن‌ها بشود. این آقا به راحتی بازیکنان نساجی را مورد ضرب و شتم قرار داده و اگر اتفاقی برای یکی از بازیکنان می‌افتاد، چه کسی پاسخگوی رفتار این فرد بود؟

همچنین باشگاه نساجی در بیانیه‌ای اعلام کرد که تا زمان مشخص شدن جزئیات موضوع و تنبیه خاطیان، حضور در لیگ‌های پایه را به حالت تعلیق در می‌آورد.

نظرات بینندگان