arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۱ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

آغاز فرصت خرید و فروش طلای آب شده در میلی با تسویه حساب آنی به حساب‌های بانک قرض‌الحسنه رسالت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طبق آخرین گزارشات دریافتی، شاهد روند صعودی قیمت طلا در بازار هستیم. محمد کشتی آرای فعال صنف طلا و جواهرات، عقیده دارد:

«افزایش قیمت انس جهانی طلا در افزایش قیمت طلا و سکه تاثیر بسزایی دارد؛ ضمن اینکه نوسانات نرخ ارز نیز در این بازار موثر بوده است.»

او تصریح کرد قیمت هر مثقال طلای آب شده به‌طور متوسط به ۲۴۵ هزار تومان افزایش هفتگی رسیده است. با توجه به شرایط بازار، می‌توان خاطرنشان کرد سرمایه‌گذاری روی طلای آب شده، اقدام هوشمندانه‌ای خواهد بود. در این میان، فرصت خرید و فروش طلای آب شده در اپلیکیشن امن میلی (Milli) و تسویه حساب آنی بانک قرض‌الحسنه رسالت فراهم شده است. با استفاده از این پلتفرم می‌توانید پس‌انداز ریالی خود را به طلای آب شده ۱۸ عیار باکیفیت به‌صورت فیزیکی یا مجازی تبدیل کنید. اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه‌گذاری در این سامانه را در ادامه خواهید خواند.

تفاوت سکه و طلای آب شده چیست؟

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز، کاهش بازدهی خزانه‌داری ایالات متحده، انگیزه‌ای قوی برای افزایش تقاضای سرمایه‌گذاران به سمت فلز زرد ایجاد کرد. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است باتوجه به حباب و چالش‌های خرید سکه، استقبال از خرید طلای آب شده روبه افزایش است.

طلای آب شده (Molten Gold) از ذوب کردن طلاهای زینتی دست دوم، شکسته یا شمش طلا به‌دست می‌آید و اغلب به شکل مفتول، شمش یا مکعب است. برخلاف سکه، طلای آب شده هیچ‌گونه اجرت و مالیات ندارد و خریدار صرفا نرخ روز هر گرم طلا همراه با کارمزد را می‌پردازد. در سامانه امن میلی، کمترین کارمزد (نیم درصد) برای این امر در نظر گرفته شده است.

چرا طلای آب شده برای سرمایه‌گذاری مناسب‌تر است؟

با توجه به هزینه‌‌های اولیه مانند اجرت، سود فروشنده، ریسک نگهداری و خطرات سرقت طلای آب شده این امکان را به خریدار می‌دهد تا از تمام محدودیت‌ها و ضررهای ناشی از خرید طلاهای زینتی و سکه در امان بماند. مهم‌ترین دلایل خرید طلای آب شده شامل موارد زیر است:

طلای آب شده برخلاف سکه و سایر انواع طلا، نقدشوندگی بالایی دارد و آن را می‌توان به‌طور آنی تبدیل به پول کرد. در سامانه میلی این امکان برای حساب‌های متعلق به بانک قرض‌الحسنه رسالت فراهم شده است.

اگرچه نگهداری انواع طلا معمولا هزینه‌بر بوده و خطر سرقت را به‌دنبال دارد، نگهداری طلای آب شده در خزانه امن میلی بسیار راحت و بدون هزینه است.

برخورداری از طلای آب شده این امکان را به کاربر می‌دهد تا در صورت دلخواه، برای ساخت طلای زینتی از آن استفاده کند.

شما می‌توانید مشخصات طلای آب شده را به‌طور دقیق از سامانه‌های معتبر استعلام بگیرید.

نکات مهم برای خرید طلای آب شده

طبق آخرین آمار، با پایین آمدن نرخ بهره، هزینه نگهداری طلا کاهش و تمایل برای خرید آن افزایش پیدا کرده است. در این میان، یکی از مهم‌ترین مواردی که در خرید و فروش طلای آب شده آنلاین نیاز است به آن توجه کنید، عیار طلایی بوده که ذوب شده است. معمولا برای افزایش عیار طلای آب شده، از سکه‌های ۲۴ استفاده می‌شود.

علاوه‌بر عیار طلا، توجه به انگ طلا نیز در هنگام خرید اهمیت بسیاری دارد. انگ طلا روی بدنه آن هک شده و اطلاعات هویتی طلای آب شده مانند نام مرکز تولید شده، کد ری‌گیری، عیار و وزن طلا را ثبت کرده است. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت reygiri.com، کد ۶ رقمی ری‌گیری را وارد کرده و اصالت طلای آب شده را استعلام بگیرید. این کد برای شهرستان، یک کد ۴ رقمی است.

سامانه میلی؛ بستر امن خرید و فروش طلای آب شده با نقدشوندگی آنی

پیدا کردن بستر امن سرمایه‌گذاری و انجام بی‌دردسر معاملات، یکی از مهم‌ترین چالش‌های سرمایه‌گذاری است. درصورتی‌که قصد سرمایه‌گذاری در طلای آب شده ۱۸ عیار باکیفیت را دارید، در سامانه امن میلی می‌توانید این کار را انجام دهید. در اپلیکیشن میلی این امکان فراهم شده تا به‌راحتی با حداقل پس‌انداز ریالی‌تان، طلای آب شده ۱۸ عیار تهیه کرده و آن را به‌صورت فیزیکی یا مجازی ذخیره کنید. همچنین می‌توانید آن را در زمان دلخواه به قیمت روز بفروشید و از نوسانات قیمت طلا سود به‌دست آورید.

برای شروع کافی‌است وارد سامانه میلی شوید و پس از ثبت‌نام رایگان و احراز هویت، نسبت به خرید طلای آب شده اقدام کنید.

ضرورت ورود به بازار سرمایه‌گذاری طلای میلی؛ آنلاین، مطمئن و مورد تایید

با توجه به تورم ۱۵۰ درصدی در سه سال اخیر، سرمایه‌گذاری در بازار طلای آب شده گزینه هوشمندانه‌ای است. در بازار سرمایه‌گذاری طلای میلی، شما می‌توانید در بستر آنلاین و امن میلی، از ۱۰ هزار تومان تا هر میزان سرمایه طلای آب شده خریداری کنید. دلایل ضرورت خرید طلای آب شده از میلی شامل موارد زیر است:

امکان خرید نامحدود در میلی

هیچ کفی برای سرمایه‌گذاری در طلای آب شده میلی وجود ندارد. شما می‌توانید به‌طور نامحدود و به مقدار دلخواه طلا ذخیره کنید. پس از پرداخت هزینه، طلای شما به حسابتان اضافه می‌شود.

امکان فروش آنی و بدون محدودیت زمانی

با توجه به نوسانات بازار، در زمان دلخواه می‌توانید طلای خریداری شده را بفروشید و از فروش آن کسب سود کنید. تمام معاملات خرید، فروش و تسویه در میلی به‌طور آنی انجام می‌شود.

نگهداری امن در خزانه طلای میلی

شما می‌توانید طلای موجود در حسابتان را به‌طور حضوری با مراجعه به خزانه یا فروشگاه میلی دریافت کنید. برای دریافت طلا، کافی‌است در اپلیکیشن میلی گزینه «دریافت فیزیکی» را بزنید و پس از تکمیل مشخصات، آماده هماهنگی از جانب کارشناسان میلی برای تحویل باشید. از طرفی، می‌توانید برای جلوگیری از خطرات سرقت و هزینه‌های نگهداری، حفظ و ذخیره طلا را به خزانه امن میلی بسپارید.

تسویه حساب آنی به حساب‌های بانک قرض‌الحسنه رسالت

سامانه میلی به پشتوانه تسویه حساب بانک قرض‌الحسنه رسالت این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا پس از ثبت درخواست تسویه، وجه موردنظر به‌طور آنی برای کاربران واریز شود. با این امکان، کاربران با استفاده از حساب بانک قرض‌الحسنه رسالت خود می‌توانند لذت خرید و فروش طلا و تسویه آنی را در میلی تجربه کنند؛ در نتیجه دیگر نیازی نیست در سیکل فرسایشی پایا منتظر تسویه بمانید. در جدول زیر، تفاوت فرایند زمانی سیکل پایا و تسویه حساب آنی بانک رسالت را مشاهده می‌کنید:

زمان‌بندی چرخه‌های تسویه سامانه پایا

ردیف

چرخه تسویه

ساعت ثبت از

ساعت ثبت تا

ساعت ارسال

۱

اول

۱۷:۱۵

۰۳:۱۵

۰۳:۴۵

۲

دوم

۰۳:۱۵

۱۰:۱۵

۱۰:۴۵

۳

سوم

۱۰:۱۵

۱۳:۱۵

۱۳:۴۵

۴

چهارم

۱۳:۱۵

۱۷:۱۵

۱۷:۴۵

انتقال آنی بانک قرض‌الحسنه رسالت

کمتر از چند دقیقه

زمان برداشت وجه (در لحظه)

با تسویه حساب آنی بانک قرض‌الحسنه رسالت، می‌توانید هزینه ریالی فروش طلای آب شده خود را به‌صورت آنی دریافت کنید.

بهترین فرصت سرمایه‌گذاری طلا در میلی مشخص شد

با توجه به رشد تورم و روند صعودی بازار ارز و طلا، بهترین فرصت برای ورود به بازار طلای آب شده و کسب سود فراهم است. خریداران می‌توانند پس از مراجعه به سایت https://milli.gold/ قوانین و مجوزهای قانونی میلی را بررسی و با خیال راحت ریال خود را به طلا تبدیل کنند. در سامانه آنلاین خرید و فروش طلای آب شده، فرصت خرید طلای ۱۸ عیار باکیفیت حتی با حداقل سرمایه فراهم است. میلی هیچ محدودیت زمانی برای ثبت سفارش ندارد و در زمان دلخواه به‌سادگی می‌توانید سرمایه‌گذاری امن و مطمئنی را در این سامانه تجربه کنید.

نظرات بینندگان