arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۶۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۱ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۲

مدارس خراسان رضوی و اصفهان هم غیرحضوری شد

فعالیت مدارس برخی شهرستان‌های خراسان رضوی و اصفهان روز دوشنبه غیرحضوری شد. رییس  اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فعالیت برخی مدارس استان به علت برودت هوا در روز دوشنبه ۷ اسفندماه به صورت آموزش غیر حضوری یا تاخیر در آغاز به کار خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: فعالیت مدارس برخی شهرستان‌های خراسان رضوی و اصفهان روز دوشنبه غیرحضوری شد.
 
رییس  اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فعالیت برخی مدارس استان به علت برودت هوا در روز دوشنبه ۷ اسفندماه به صورت آموزش غیر حضوری یا تاخیر در آغاز به کار خواهد بود.
 
رییس اداره اطلاع‌ رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان یکشنبه شب اعلام کرد: با توجه به بارش برف و برودت دما، مدارس تمامی مقاطع شهرستان‌های خوانسار و خوربیابانک به علت بارش برف و یخبندان فردا به صورت غیرحضوری است.
 
جلال سلمانی اظهار کرد: همچنین تمامی مقاطع شهرستان‌های فریدن، فردیدونشهر، چادگان، بویین میاندشت، گلپایگان، نطنز و بخش‌های برزک، قمصر و نیاسر شهرستان کاشان فردا با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.
 
لازم به ذکر است یک ساعت تاخیر ابتدای روز، به انتهای ساعت آموزشی مدارس اضافه خواهد شد.
 
همچنین  رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فعالیت مدارس برخی شهرستانهای خراسان رضوی در نوبت صبح روز دوشنبه به دلیل بارش برف و برودت هوا غیرحضوری اعلام شد.
 
حسین محمدزاده افزود: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فردا دوشنبه هفتم اسفند فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دو نوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سرولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری است.
 
وی افزود: همچنین همه مدارس گناباد در تمامی مقاطع و مدارس ابتدایی شهرستان کلات در نوبت صبح با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
 
رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گفت: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر؛ فردا دوشنبه هفتم اسفند فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دو نوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سرولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: همه مدارس گناباد در تمامی مقاطع و مدارس ابتدایی شهرستان کلات در نوبت صبح نیز با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.
 
وی افزود: کلیه مهدهای کودک، پیش دبستانی ها، مدارس استثنایی وفعالیت مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی شهرستان های سرولایت، سرخس و فریمان نیز تعطیل می باشد.
 
محمدزاده بیان کرد: با عنایت به انتشار اخبار غیر موثق غیرحضوری شدن مدارس در برخی از کانال ها و شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی، حق پیگیری قانونی آموزش و پرورش استان در این خصوص محفوظ است.
نظرات بینندگان