arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۳ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

ابطال و تاخیر تعدادی از پروازهای فرودگاه مشهد به دلیل کاهش دید افقی

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد اظهار کرد: با توجه به کاهش دید افقی در سطح‌ شهر مشهد و مه‌گرفتی، به‌منظور افزایش ایمنی پروازها، پروازهای فرودگاه مشهد تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا: مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد از ابطال و تاخیر ۵ پرواز این فرودگاه در حال حاضر خبر داد.
 
حسن جعفری اظهار کرد: با توجه به کاهش دید افقی در سطح‌ شهر مشهد و مه‌گرفتی، به‌منظور افزایش ایمنی پروازها، پروازهای فرودگاه مشهد تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد.
 
وی اضافه کرد: در حال حاضر پروازهای ورودی اصفهان- مشهد، عسلویه- مشهد، زاهدان- مشهد تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد. همچنین پروازهای خروجی مشهد- استانبول و مشهد- دوحه به ترتیب با ۱۷ ساعت و ۲۰ دقیقه و ۸ ساعت و ۴۰ دقیقه تاخیر انجام خواهد گرفت.
 
جعفری ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر کاهش دید افقی و مه‌گرفتگی از مسافران درخواست می‌شود پیش از عزیمت به فرودگاه مشهد با اطلاعات‌ پرواز تماس بگیرند.
 
وی اضافه کرد: البته با توجه به بارش برف پروازهای فرودگاه مشهد در حال انجام است و خللی در روند پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به وجود نیامده است.
 
جعفری خاطرنشان کرد: زائران و مسافران چنانچه ساعت پروازشان تا پایان امشب است، پیش از عزیمت به‌ فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد با شماره ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۰۵۱۳۳۴۰۰۰۱۹ الی ۲۳ تماس حاصل کنند.
نظرات بینندگان