arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۳ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

سخنگوی القسّام: طی روز‌های اخیر ۴۳ خودروی اشغالگران را منهدم کرده‌ایم؛ ۱۵ نظامی صهیونیست را هم از فاصله صفر به قتل رساندیم

سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) اعلام کرد مجاهدان این گردان‌ها طی روزهای اخیر ۴۳ خودروی زرهی اشغالگران را در مناطق مختلف نوار غزه به طور کلی و جزئی منهدم کرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا: سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) اعلام کرد مجاهدان این گردان‌ها طی روزهای اخیر ۴۳ خودروی زرهی اشغالگران را در مناطق مختلف نوار غزه به طور کلی و جزئی منهدم کرده‌اند.
 
ابوعبیده گفت مجاهدان القسام ۱۵ نظامی صهیونیست را هم از فاصله صفر به قتل رسانده، یک نظامی را با تفنگ تک‌تیراندازی هدف قرار داده و ده‌ها نظامی دیگر را هم در ۱۷ عملیات نظامی مختلف اعم از هدف قرار دادن با راکت‌های ضدزره، ضدنفر، ضد استحکامات و سلاح تیربار کشتند یا زخمی کردند.
 
وی خاطرنشان کرد مجاهدان این گردان‌ها طی روزهای اخیر ۴۳ خودروی زرهی اشغالگران را در مناطق مختلف نوار غزه به طور کلی و جزئی منهدم کرده‌اند.
 
ابوعبیده تأکید کرد مجاهدان قسامی دهانه یک تونل را هم پس از ورود نظامیان اسرائیلی منفجر کردند و ۴ کوادکوپتر را تحت کنترل گرفتند.
 
سخنگوی شاخه نظامی حماس افزود مجاهدان القسام نیروها و ادوات جنگی اشغالگران را در محورهای مختلف نبرد در نوار غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبیده و حملاتی موشکی را هم به تل آویو و مناطق اطراف آن انجام دادند.
نظرات بینندگان