arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۵۸۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۲ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
امروز ايران- ژاپن؛ جشن صعود به ليگ جهاني واليبال

همه‌چيز آماده است آقاي رييس‌جمهور، بفرماييد...

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
كارنامه هفت‌ساله دولت مهرورز احمدي‌نژاد را مرور كه مي‌كنيم، صحنه‌هايي را به خاطر مي‌آوريم كه نشان مي‌دهد او به‌شدت دوست دارد در ميان ورزشي‌ها ديده شود. محسن صفايي‌فراهاني در گفت‌وگويش با «اعتماد» گفته بود: «خيلي از سياسيون دوست داشتند در صحنه‌هاي حساس، در كنار ورزشي‌ها ديده شوند.» و گويي احمدي‌نژاد سرآمد تمامي آن سياسيون است.



حضور در تمرين تيم ملي فوتبال در زمان دادكان

تمام رسانه‌ها در اختيار سياسيون است، اما براي ورود به دنياي عوام، نه تريبون مجلس راهگشاست و نه مصوبات هيات دولت. اين را احمدي‌نژاد بهتر از هر كس ديگري مي‌داند. احمدي‌نژاد براي نخستين بار زمان رياست دادگان بر سر تمرين تيم ملي فوتبال ظاهر شد. او كه به همراه علي‌آبادي به كمپ تيم‌هاي ملي رفته بود، حتي لباس تيم ملي را هم به تن كرد و دقايقي را در كنار اين تيم تمرين كرد. او حتي توانست به ابراهيم ميرزاپور گل هم بزند.



ايران- عربستان؛ استاديوم آزادي

خصومت‌هاي سعودي‌ها با جمهوري اسلامي اين روزها بر كسي پوشيده نيست، گرچه براي سياسيونش، از همان روزها نيز عيان بود.

روي صحبت احمدي‌نژاد، مقامات عربستان بودند. احمدي‌نژاد با حضور در بازي ايران و عربستان در استاديوم آزادي، به نوعي هم دلي از عوام مي‌ربود و هم پشت چشمي براي سعودي‌ها نازك مي‌كرد، و همه‌چيز هم مهيا بود تا احمدي‌نژاد و تيم تبليغاتي‌اش در آستانه انتخابات رياست‌جمهوري از اين حضور بهره‌برداري كنند، اما بخت با ايران يار نبود و سعودي‌ها در تهران ما را شكست دادند تا علي دايي مغضوب احمدي‌نژاد و همان روز اخراج شود.



فينال كشتي آزاد؛ تهران

كشتي، ورزش اول ايرانيان است. اين را وقتي ما مي‌دانيم، طبيعي است كه احمدي‌نژاد هم بداند. تيم ملي ايران در برابر روسيه صف‌آرايي كرده بود و اگر اتفاق خاصي نمي‌افتاد، ايران قهرمان جهان مي‌شد. خبر خيلي زود به احمدي‌نژاد رسيد. به او گفته شد كه ايران در آستانه قهرماني است. او و تيم رسانه‌‌يي‌اش، خيلي زود خود را براي فينال 120 كيلوگرم به استاديوم رساندند تا هم شاهد قهرماني ايران باشند و هم با اهداي جوايز، در رسانه‌هاي ورزشي هم ديده شوند. اما اين ‌بار بخت با مهرورزان دولت يار نبود. فردين معصومي مقهور حريف روس‌اش شد تا ايران قهرماني را در مقابل ديدگان احمدي‌نژاد به روسيه پيشكش كند.



روساي‌جمهور در سالن فوتسال

از قديم گفته‌اند هر سخن جايي و هر نكته مكاني دارد، اما احمدي‌نژاد نشان داد هميشه هم نبايد بهانه‌يي وجود داشته باشد تا ميان ورزشي‌ها بروي! يكي از همين روزهاي عادي، وقتي رييس‌جمهور كشور دوست و كمونيست، بوليوي، ‌ميهمان ما بودند، احمدي‌نژاد فوتباليست‌ها را از كريم باقري تا فرهاد مجيدي به صف كرد تا با مورالس، گل بزنند و گل بزنند و شادي كنند. راستش تا به امروز، هيچ كس دليل آن بازي را نفهميده است.



ايران – ژاپن؛ ليگ جهاني

در روزهاي اخير با فشارهايي كه روي دولت وجود دارد، حضور رييس جمهور در ديدار امروز واليبال، ميان ايران و ژاپن خيلي محتمل به نظر مي‌رسد. احمدي‌نژاد هيچ فرصتي را از دست نمي‌دهد. درست است كه معلوم نيست امسال، سال آخر دولت او باشد، اما شايد ديگر چنين فرصتي دست ندهد كه او در كنار مردان و زنان ورزش‌دوست، به استاديوم 12 هزار نفري آزادي برود و با ملي‌پوشان ايراني، دور افتخار بزند. او خوب مي‌داند كجا بايد به صحنه بيايد و امروز هم مغتنم‌ترين فرصت براي حضور اوست. بايد ديد احمدي‌نژاد مي‌آيد يا نه؟



ولاسكو: غفلت كنيم، ضربه خواهيم خورد

خوليو ولاسكو درباره ديدار دوم برابر ژاپن گفت اين بازي كمي دشوار و حساس‌تر است: «هميشه مسابقه نخست براي تيم‌ها اهميت دارد. روز گذشته (شنبه) نيز با تمام بازيكنان صحبت كرده بودم كه تحت تاثير اين اهميت قرار نگيرند و بدون استرس وارد زمين شوند. مطمئن باشيد اگر بازيكنان تفكر نامناسبي پيدا مي‌كردند، چنين عملكردي را به نمايش نمي‌گذاشتند. هميشه با تيم همفكري داريم تا به دنبال نمايش زيبا باشيم، چرا كه معتقدم نمايش زيبا در ابتدا حريف را از پا مي‌اندازد و سپس ما را پيروز مي‌كند.» سرمربي تيم ملي واليبال در ادامه به عملكرد بازيكنانش در نخستين ديدار برابر ژاپن گفت: «ژاپن حريف دست و پا بسته‌يي نيست. همان‌طور كه در نشست خبري گفتم، انتظار چنين بردي را نداشتم، اما اميدوار بودم. بازيكنان در نخستين ديدار برابر ژاپن انديشه خوبي داشتند و از همان ابتدا حريف را كنترل كردند. خوشبختانه در دو ست اول خيلي خوب بوديم، اما در ست سوم اشتباه‌هايي داشتيم كه خوشحالم به تيم ضربه نزد. اين ست مواردي را به ما نشان داد كه بايد در ديدار دوم آنها را رعايت كنيم. خوشحالم كه اين پيروزي تيم را به جايي رسانده كه تنها يك گام تا ليگ جهاني فاصله دارد.» ولاسكو همچنين به حضور پرشور تماشاگران اشاره كرد و گفت: «وقتي وارد سالن شديم و اين تماشاگران را ديديم، انگيزه تيم بالا رفت. در طرف مقابل فشار زيادي بر حريف وارد شد. حمايت تماشاگران از چند طرف به ما كمك كرد و خوشحالم كه آنها را دست پر به خانه‌هايشان روانه كرديم. اميدوارم اين حمايت در ديدار دوم نيز براي تيم ملي واليبال تكرار شود تا با شكست دوباره ژاپن همه با هم جشن صعود به ليگ جهاني را برگزار كنيم.»سرمربي تيم ملي واليبال ايران درباره ديدار دوم تاكيد كرده: «بازي حساسي داريم. اينكه پيروزي در يك ست براي ما كافي است، نبايد بر عملكردمان تاثير بگذارد. غفلت كنيم، به احتمال زياد ضربه خواهيم خورد. بايد با تفكر وارد زمين شويم و اشتباه‌هاي ست سوم بازي نخست را تكرار نكنيم. همانند هميشه به دنبال نمايشي زيبا هستيم.»

* اعتماد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
0
2
عشق است فرهاد قائمی.........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
0
1
در مسابقات کشتی به آذربایجان باختیم نه به روسیه.
لطفا اصلاح نمایید.
نظرات بینندگان