arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۱ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۲

چند هزار پرسپولیسی اجازه دارند چهارشنبه به ورزشگاه بروند؟

خبر ورزشی نوشت: پرسپولیس و تراکتور مهم‌ترین بازی هفته دوم رقابت های لیگ برتر را برگزار خواهند کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جدال پرسپولیس و تراکتور از اینکه مهم‌ترین بازی هفته دوم فصل محسوب می‌شود به واسطه استقبال تماشاگران و حواشی دیدارهای گذشته این دو تیم هم فوق العاده حائز اهمیت محسوب می‌شود به همین خاطر بحث حضور هواداران هر دو تیم و محل استقرار آنها بسیار مهم است چون اگر هماهنگی‌های لازم انجام نشود، می‌تواند منجر به بروز اتفاقات ناخوشایندی شود.

سهمیه پرسپولیس مشخص شد

اینطور که عوامل برگزاری مسابقه چهارشنبه شب به خبرورزشی گفتند، همه کارها پیرامون حضور تماشاگران انجام شده است و حتی سهمیه احتمالی در نظر گرفته شده برای اسکان هواداران پرسپولیس نیز قطعی شده است. علی خاکی‌زاده دبیرکل هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در این رابطه گفت: خوشبختانه ورزشگاه یادگار امام(ره) از بابت پذیرایی کردن از تماشاگران مشکلی ندارد و پیرامون استقرار هواداران پرسپولیس هم همه چیز دقیقاً طبق قانون فیفا جلو می‌رود. اگر قرار بر حضور این عزیزان باشد ۱۰درصد از کل ظرفیت ورزشگاه که می‌شود ۷۰۰۰ صندلی در اختیار پرسپولیس قرار می‌گیرد و آنها می‌توانند هواداران خود را بیاورند. ما حتی جایگاه حضور تماشاچیان مهمان را هم مشخص کرده‌ایم اما مساله یک شرط مهم دارد.

ورود به یک شرط

البته این مقام مسئول در هیئت فوتبال آذربایجان شرقی، ورود تماشاگران پرسپولیس را منوط به تحقق یک شرط مهم کرده و می‌گوید: با توجه به اینکه بلیط فروشی الکترونیکی است، حضور تماشاگران مهمان باید کاملاً نظام مند و از طریق ساختار خود باشگاه پرسپولیس باشد روی همین اصل در جلسه هماهنگی قبل از بازی مسئله را مطرح می‌کنیم که آیا پرسپولیس می‌تواند تماشاگران خود را به صورت دقیق و کاملا نظام مند شده وارد استادیوم کند یا خیر؟ اگر پرسپولیسی‌ها نتوانند چنین کاری را انجام بدهند یا اعلام کنند که در ورزشگاه تماشاگر ندارند، ما دوباره به قوانین فیفا رجوع می‌کنیم و فدراسیون جهانی فوتبال این اجازه را به میزبان می‌دهد که اگر مهمان تماشاگر نداشته باشد و تماشاگران میزبان بیرون درب ورزشگاه مانده باشند، از این ظرفیت برای اسکان آنها و آوردن همه تماشاگران به داخل ورزشگاه هم استفاده شود.

ورود بانوان؟

بازی تراکتور با پرسپولیس در حالی برگزار خواهد شد که خبری از حضور بانوان تماشاچی نخواهد بود اما شاید طی روزهای آینده بانوان فوتبال دوست آذری هم بتوانند مسابقات تراکتور را از نزدیک تماشا کنند. خاکی زاده در این رابطه نیز به خبرورزشی گفت: پیرامون حضور بانوان محترمه ابتدا باید ساختارها تکمیل شود و پس از آن همه ارگان‌های ذی صلاح نیز مجوز صادر کنند. ما روز ۳۱ مرداد مسابقه بسیار حساسی در مرحله پلی آف لیگ قهرمان آسیا پیش رو خواهیم داشت که برای فوتبال ایران هم بسیار حائز اهمیت است و باید همه امکانات را بسیج کنیم تا بتوانیم تراکتور را به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال کشورمان به مرحله گروهی لیگ قهرمانان برسانیم. درصدد هستیم تا اگر ساختارها فراهم شده و مجوزهای لازم نیز صادر شد، شرایطی را فراهم کنیم تا بانوان فوتبالدوست هم در آن مسابقه به ورزشگاه بیایند و حامی تراکتور ایران باشند.

257 251

نظرات بینندگان