arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۸ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۲

رئیس صدا و سیما: رسانه‌های بیگانه آرمان شهری را برای مردم ترسیم کرده‌اند که با دوری از عفاف و حجاب می‌توان به آن رسید

پیمان جبلی رئیس صدا و سیما گفت: بخشی از مشکلات ما در حوزه حجاب و عفاف به این دلیل است که تبیین مناسبی از پشت پرده ترویج دوری از حجاب و عفاف در جامعه ما به درستی اتفاق نیفتاده است. وی اظهار کرد: آرمان شهری که توسط رسانه‌های بیگانه ترسیم می‌شود این است که دوری از عفاف و حجاب آنان را می‌تواند به آرمان شهر برساند که این امر یکی دیگر از دلایل گسترش این فرهنگ غیرمتناسب با فرهنگ جامعه ما است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه خبرنگاران: رئیس صدا و سیما گفت: حوزه عفاف و حجاب نیازمند فرهنگ سازی و تبیین است که رسانه ملی وظیفه خود می‌داند این کار را انجام دهد.

پیمان جبلی رئیس صدا و سیما گفت: بخشی از مشکلات ما در حوزه حجاب و عفاف به این دلیل است که تبیین مناسبی از پشت پرده ترویج دوری از حجاب و عفاف در جامعه ما به درستی اتفاق نیفتاده است.

وی اظهار کرد: آرمان شهری که توسط رسانه‌های بیگانه ترسیم می‌شود این است که دوری از عفاف و حجاب آنان را می‌تواند به آرمان شهر برساند که این امر یکی دیگر از دلایل گسترش این فرهنگ غیرمتناسب با فرهنگ جامعه ما است.

رئیس رسانه ملی افزود: این موارد نیازمند فرهنگ سازی و تبیین است که رسانه ملی وظیفه خود می‌داند این کار را انجام دهد. پخش برخی برنامه‌ها در این زمینه را آغاز کردیم.

نظرات بینندگان