arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۳ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۰

پزشکان بدون مرز: ماریوپل در خطر یک تراژدی غیرقابل تصور قرار دارد

یکی از مدیران سازمان پزشکان بدون مرز روز جمعه درباره بروز یک تراژدی غیرقابل تصور در شهر بندری ماریوپل در جنوب اوکراین هشدار داد. استفان کورنیش، رئیس دفتر سوئیس سازمان پزشکان بدون مرز و یکی از هماهنگ کنندگان برنامه این شبکه در اوکزاین ضمن درخواست از جامعه جهانی بلای جلوگیری از بروز فاجعه در ماریوپل گفت: «صد‌ها هزار نفر در این شهر به معنای واقعی کلمه محاصره شده و گیر افتاده‌اند.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یورونیوز: یکی از مدیران سازمان پزشکان بدون مرز روز جمعه درباره بروز یک تراژدی غیرقابل تصور در شهر بندری ماریوپل در جنوب اوکراین هشدار داد.

استفان کورنیش، رئیس دفتر سوئیس سازمان پزشکان بدون مرز و یکی از هماهنگ کنندگان برنامه این شبکه در اوکزاین ضمن درخواست از جامعه جهانی بلای جلوگیری از بروز فاجعه در ماریوپل گفت: «صدها هزار نفر در این شهر به معنای واقعی کلمه محاصره شده و گیر افتاده‌اند.»

بندر ماریوپل از زمان آغاز پیشروی ارتش روسیه در جنوب اوکراین یکی از اهداف اصلی و احتمالا اولیه برای قطع ارتباط اوکراین با جهان خارج از راه دریای آزوف و دریای سیاه است. این شهر از هفته گذشته تقریبا همه روزه گلوله‌باران می‌شود. برقراری آتش‌بس برای تخلیه این شهر تاکنون موقفیت‌آمیز نبوده است.

 

نظرات بینندگان