arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۴ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۰

قیمت طراحی سایت چقدر است؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قیمت طراحی سایت یکی از پرتکرارترین سوالاتی است که تمامی افرادی که می خواهند کسب و کار اینترنتی خود را راه بیاندازند در مورد آن سوال می پرسند. بهتر است بدانید ساخت سایت و یا سفارش سایت فروشگاهی پروسه مخصوصی است که می تواند رویه های مختلفی داشته باشد. به طور مثال شما در ساخت سایت می توانید از انواع مختلف زبان برنامه نویسی استفاده کنید و همین موضوع بر قیمت طراحی سایت اثر می گذارد. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری در زمینه فاکتورهایی که بر قیمت سایت اثر می گذارند در اختیار شما قرار دهیم.

قیمت طراحی سایت چقدر است؟

امکانات سایت شما چیست؟

هدف افراد از راه اندازی سایت های مختلف با یکدیگر متفاوت است و این موضوع نقش مهمی در تعیین قیمت سایت دارد. شما می خواهید سایتتان چه امکاناتی داشته باشد؟آیا می خواهید تب های مختلفی را برای مشتریان خود تعریف کنید؟ به همین دلیل توصیه می شود قبل از سفارش سایت فروشگاهی تمامی مواردی را که سایت شما به آن نیاز دارد تعریف نمایید و در این زمینه با افراد متخصص مشورت نمایید. اگر بودجه شما محدود است و نمی خواهید قیمت طراحی سایت از حد مشخصی بالاتر رود بهتر است در ابتدا تنها بر گزینه های ضروری تمرکز داشته باشید و به مرور زمان امکانات آن را بیافزایید.

زبان برنامه نویسی شما چیست؟

یکی دیگر از عواملی که نقش بسیار تعیین کننده ای در قیمت طراحی سایت دارد زبانی است که سایت با آن نوشته می شود. همانطور که می دانید وردپرس یکی از پلت فرم های پرطرفداری است که برای ساخت سایت و یا سفارش سایت فروشگاهی به کار می رود. قیمت ورد پرس در مقایسه با زبان های دیگر برنامه نویسی پایین است و همین امر سبب می شود که بسیاری از کاربران به سمت استفاده از این پلت فرم متمایل شوند.

ورد پرس مناسب تمامی سایت ها نیست!

در اینجا نکته بسیار مهمی را به شما گوشزد می کنیم. با اینکه ورد پرس یکی از پلت فرم های محبوب راه اندازی سایت است اما این امر بدین معنا نیست که برای تمامی اهداف مناسب است. به طور مثال، اگر شما می خواهید سایت فروشگاهی بزرگی را راه اندازی کنید ممکن است ورد پرس نتواند تمامی نیازهای شما را پوشش دهد. به همین دلیل توصیه می شود قبل از استفاده از ورد پرس ( به دلیل قیمت مناسبش) ابتدا این امر را بررسی کنید آیا این پلت فرم برای شما مناسب است یا خیر!

قیمت طراحی سایت چقدر است؟

آیا می خواهید گرافیک سایت تان بالا باشد؟

همانطور که می دانید گرافیک ویژه و طراحی خاص و منحصر به فرد یکی از مهمترین دلایلی است که سبب می شود سایت شما به چشم مشتریتان بیاید و این امر نقش بسیار مهمی در برندینگ و افزایش فروش دارد. اما باید بدانید گرافیک بالا یکی از مواردی است که بر قیمت طراحی سایت اثر می گذارد. به همین دلیل اگر می خواهید سایتی با گرافیک بالا داشته باشید، باید بودجه مناسب برای اینکار را در نظر داشته باشید.

آیا می خواهید امنیت سایت شما بالا باشد؟

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت طراحی سایت اثر می گذارد امنیت سایت است. همانطور که می دانید اطلاعات سایت بر روی هاست قرار می گیرد. بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای ساخت سایت و کاهش هزینه ها از هاست های رایگان و یا ارزان قیمت استفاده کنند و همین امر امنیت سایت را کاهش می دهد. توصیه ما به شما این است اگر می خواهید به برند اینترنتی محبوب در میان مشتریان خود تبدیل شوید برای امنیت سایت بودجه کافی را در نظر داشته باشید.

سایت تان چند زبانه است؟

گاهی کسب و کار شما به گونه ای است که باید سایت چند زبانه داشته باشید. این امر نقش بسیار مهمی در قیمت طراحی سایت دارد و هزینه آن را افزایش می دهد. اما باید به این موضوع توجه داشته باشید سایت چند زبانه باعث می شود تا مشتریان بیشتری به سمت کسب و کار شما کشیده شوند. در نتیجه، اگر از ابتدا هزینه این امر را پرداخت کنید به زودی درآمد زیادی حاصل می شود و شما می توانید به موفقیت برسید. همچنین، سایت چند زبانه شما را به برند بین المللی تبدیل می کند و این چیزی است که تمامی کسب و کارها به دنبال آن هستند.

قیمت طراحی سایت چقدر است؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کافی را در مورد عوامل تاثیر گذار بر قیمت طراحی سایت در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند بر قیمت طراحی سایت اثر بگذارند. زبان برنامه نویسی و پلت فرمی که برای طراحی سایت انتخاب می شوند از مهمترین مواردی هستند که قیمت سایت را مشخص می کنند. همچنین، گرافیک سایت، میزان امنیت سایت و چند زبانه بودن سایت می توانند قیمت را مشخص نمایند. با توجه به این موضوع که تمامی این موارد تخصصی هستند شما باید با افراد متخصص مشورت نمایید. ایران سایت iransite.com ، اولین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران، مشاوره های رایگان و تخصصی سفارش سایت فروشگاهی و ساخت سایت را در اختیار شما قرار می دهد و به شما کمک می کند با توجه به بودجه ای که دارید بهترین گزینه را سفارش دهید.

نظرات بینندگان