arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۰ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۰

تاثیر طرح های لایه باز عید نوروز بر کمپین های تبلیغاتی نوروز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 تاثیر طرح های لایه باز عید نوروز بر کمپین های تبلیغاتی نوروز

طرح دات آی آر مرجع دانلود طرح های لایه باز نوروز

همه‌ی ما سال نو را با تبلیغات بنری، تلویزیونی، بیلبوردی و حتی اخیرا تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به یاد می‌آوریم. با نزدیک شدن به پایان سال، اغلب کسب و کارها، شروع به اجرای کمپین‌های مختلف تبلیغاتی می‌کنند و اگر به روشی صحیح کمپین تبلیغاتی عید نوروز را برگزار کنند، نتیجه‌ی قابل توجهی خواهند گرفت. یکی از مراحل مهم در اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، طراحی بنر، پوستر، بیلبود، پست، استوری و ... جهت اطلاع‌رسانی کمپین و دعوت از مخاطبین برای شرکت در کمپین می‌باشد. کمپین‌ها به افزایش فروش و معرفی هرچه بیشتر برندهای کسب و کار کمک می‌کنند. کمپین‌های نوروزی باید قبل از عید نوروز، به صورت خلاقانه طراحی و اجرا شوند. علاوه‌بر کمپین‌های تبلیغاتی، برگزاری جشنواره‌های نوروزی در قالب نمایشگاه نیز بسیار رایج است که برای اطلاع‌رسانی آن‌ها از بنر و پوسترهای جشنواره نوروزی جهت اطلاع رسانی نمایشگاه و جشنواره استفاده می‌گردد. از طرفی هنگام تعطیلات نوروز نیز بسیاری از کسب و کارها، ارگان‌ها و سازمان‌ها جهت احترام و توجه به مشتریان و مخاطبین خود از پوستر نوروز، بنر نوروز و تصاویر سال نو برای تبریک نوروز یا از پکیج هدایای خاصی با طرح نوروز و سال نو مانند ماگ نوروز، تیشرت نوروز، کارت پستال عید نوروز و ... به کارمندان یا مشتریان وفادار خود استفاده می‌کنند. بنابراین در روزهای آخر سال تقاضا برای طرح های لایه باز عید نوروز جهت کاربردهای مختلف بسیار افزایش می‌یابد. به‌دلیل برنامه‌های فشرده برای برگزاری کمپین‌ها بسیاری از کسب و کارها باکمبود وقت کافی برای طراحی تصاویر مواجه هستند و همچنین لازم است که بودجه و هزینه‌های تبلیغاتشان را به بهترین نحو مدیریت کنند. لذا استفاده از طرح لایه باز آماده با المان‌های نوروز و سال نو با ایده‌های خلاقانه بهترین پیشنهاد برای مشاغل مختلف است.

بنابراین کسب و کارهایی با هدف ارائه طرح‌های آماده مانند طرح پوستر، طرح بنر، طرح تقویم، طرح کارت پستال، طرح ماگ و لیوان و طرح تیشرت ایجاد شده است. مجموعه طرح دات آی آر، یکی از کسب و کارهای با سابقه و برتر در زمینه ارائه طرح‌های خلاقانه برای عید نوروز و سال نو می‌باشد. این مجموعه دارای طراحانی با دانش تخصصی است که از استانداردهای طراحی برای چاپ آگاهی کامل دارند. کلیه طرح‌های نوروزی این سایت با کیفیت بالا و رعایت استانداردهای چاپ، طراحی شده و به صورت لایه باز روی سایت طرح دات آی آر قرار گرفته‌اند.

3 روش تبلیغات نوروزی موثر با استفاده از طرح های جذاب لایه باز عید نوروز

 

1.  تبلیغات شهری و محیطی مانند بنر و پوستر عید نوروز

روزانه وقتی که در شهر تردد می‌کنید، چقدر تبلیغات محیطی و بیلبوردهای شهری را می‌بینید و به آن ها توجه می‌کنید؟ آیا اگر این بیلبوردها طراحی جذاب و شعارهای جالب داشته باشند، کنجکاو نمی‌شوید تا بررسی کنید درباره‎ی چه حرف می‌زنند؟

واقعیت این است که تبلیغات محیطی در جذب مشتری تاثیر بسیاری دارند. اگر روی کمپین تبلیغاتی عید نوروز خود سرمایه‌گذاری بالایی دارید، حتما از تبلیغات محیطی استفاده کنید.

بنر و پوستر نوروز و سال نو یکی از راه‌های مناسب برای ارتباط با مخاطب می‌باشد. در این روزها جشنواره و نمایشگاه‌های زیادی با موضوعات نوروزی برپا می‌شوند که برای اینکه مردم از مکان و زمان آن‌ها مطلع گردند از طرح بنر نوروز استفاده می‌کنند. برای داشتن یک طرح خوب با بهترین هزینه و صرف کمترین زمان، پیشنهاد میکنیم از طرح های بنر لایه باز عید نوروز که توسط طراحان متخصص است در سایت های معتبر طراحی شده و به صورت آماده موجود است استفاده کنید.

تاثیر طرح های لایه باز عید نوروز بر کمپین های تبلیغاتی نوروز

نمونه طرح های بنر و پوستر عید نوروز طرح دات آی آر

2. شبکه های اجتماعی را دست کم نگیرید

استفاده از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای اجرای کمپین بازاریابی عید نوروز است. کاربران ایرانی هر روز ساعت زیادی را در اینستاگرام، توییتر، تلگرام و لینکدین صرف می‌کنند. به طور مثال می‌توانید کمپین خود را با اینستاگرام شروع کنید و سپس به شبکه‌های اجتماعی دیگر بسط دهید. تمام چیزی که برای این کار نیاز است، طراحی یک پست خلاقانه و در نظر گرفتن یک هدیه است. شما می‌توانید برای طراحی پست یا استوری کمپین نوروزی خود از طرح آماده اینستاگرام نوروز، استفاده کنید. طرح لایه باز آماده اینستاگرام سال نو همچون طرح های اینستاگرام نوروز سایت طرح دات آی آر شامل المان‌های نوروزی و تایپوگرافی نوروز است و به دلیل لایه باز بودن قابلیت ویرایش دارد شما می‌توانید با انجام تغییرات جزئی طرح پست یا استوری را متناسب با نیاز و شغل خود سفارشی سازی کنید.

3.  پکیج هدیه مخصوص خود را طراحی کنید

پکیج هدیه جذابی تهیه کنید و با استفاده از آن حس خوب و نشاط سال نو را به مشتریان‌تان هدیه دهید. روزهای سال نو پر از احساس خوب و دیدوبازدید است. سعی کنید با تهیه پکیجی خلاقانه احساسات آن‌ها را به وجد آورید.

ارسال هدایایی مانند ماگ، تیشرت و کارت پستال تبریک عید نوروز به عنوان عیدی همراه با ارسال محصولاتتان برای مشتریان، این احساس را به آن‌ها می‌دهد که شما به آن‌ها توجه کرده‌اید و برای‌ آن‌ها و نیازهای‌شان اهمیت قائل هستید.

طرح ماگ نوروز، طرح تیشرت نوروز و طرح کارت پستال عید نوروز باید شامل المان‌های زیبا باشد و برند شما را در ذهن مخاطب یادآوری کند. می‌توانید تم سال نو را در لوگوی خود پیاده‌سازی کنید و همانند گوگل، لوگوی خود را به این مناسبت خاص تغییر دهید. طرح های لایه باز ماگ و تیشرت و کارت پستال نوروز ارائه شده توسط بعضی از سایت‌های ارائه دهنده طرح مانند طرح دات آی آربه صورت خلاقانه و با ایده‌های نو طراحی شده‌اند که می‌توانید با اندکی تغییر در طرح، آن را متناسب با کسب و کار خود سفارشی‌سازی کنید.

تاثیر طرح های لایه باز عید نوروز بر کمپین های تبلیغاتی نوروز

نمونه طرح های ماگ، تیشرت و کارت پستال عید نوروز

طرح دات آی آر ارائه دهنده طرح های جذاب لایه باز عید نوروز

طرح دات آی آر یکی از برترین سایت‌ها در زمینه ارائه طرح‌های لایه‌باز برای موضوعات مختلف بوده و پیش‌بینی می‌شود این سایت با تنوع و کیفیت محصولات خود و رضایت بالای مشتریان، در آینده‌ای نزدیک، به عنوان بزرگترین سایت ارائه دهنده طرح لایه باز به فعالیت خود ادامه دهد.

از جمله طرح‌های لایه باز نوروز سایت طرح دات آی آر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای خرید از سایت tarh.ir چیست؟

از مهمترین ویژگی‌ها و مزایای طرح دات آی آر (tarh.ir) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن دسته‌بندی جامع در موضوعات مختلف
  • تعداد، تنوع و کیفیت بالای طرح‌ های نوروز و سال نو
  • تطابق کلیه‌ی طرح‌ها با استانداردهای چاپ
  • به روز رسانی پیوسته طرح‌های سایت
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه

 

نظرات بینندگان