arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۳ - ۰۵ تير ۱۴۰۰
تورق خاطرات چهره ها در «انتخاب»؛

خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی، ۵ تیر ۱۳۷۷: با شكست تيم ملى از آلمان، نشاط به وجود آمده در اثر پيروزى در مقابل آمريكا، فروكش كرده؛ مردم ناراحت‌اند

خاطرات آیت الله هاشمی: در مسايل جهانى، سفر آقاى [بیل] كلينتون، [رییس‌جمهور آمریکا] به چين و درخواست اتحاديه عرب براى تشكيل اجلاس اضطرارى شوراى امنيت [سازمان ملل] براى مسأله يهودى‌كردن قدس شرقى توسط اسرایيل و مخالفت آمريكا با خواست اعراب، مورد توجه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خاطرات روزنوشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۷، هرشب در «انتخاب» منتشر می‌‌شود. پیشتر، خاطرات ایشان از سال ۵۸ تا ۷۶ در سرویس تاریخ «انتخاب» به صورت روزانه پوشش داده شده است.

در خانه بودم. بخشى از تاريخ مُغول و شرح حال و نظرات ابن‌سينا را مطالعه‌كردم. مقدارى به گلدان‌ها و باغچه ور رفتم و از استخر استفاده‌كردم. آقاى صحت، از بستگان قمى براى احوال‌پرسى آمد؛ پير و اُفتاده شده است. با شكست تيم ملى فوتبال‌مان در فرانسه از تيم آلمان، نشاط به وجود آمده براى مردم در اثر پيروزى در مقابل آمريكا، فروكش كرده و مردم ناراحت‌اند.

در مسايل جهانى، سفر آقاى [بیل] كلينتون، [رییس‌جمهور آمریکا] به چين و درخواست اتحاديه عرب براى تشكيل اجلاس اضطرارى شوراى امنيت [سازمان ملل] براى مسأله يهودى‌كردن قدس شرقى توسط اسرایيل و مخالفت آمريكا با خواست اعراب، مورد توجه است. ظهر فاطى و مريم و بچه‌ها، غذا آوردند.

نظرات بینندگان