arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
تورق خاطرات چهره ها در «انتخاب»؛

خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۱۴ بهمن ۱۳۷۶

خاطرات آیت الله هاشمی: بعد از نماز صبح به زیارت رفتم. ساعت هشت، جلسه خبرگان داشتیم. چند سخنرانی قبل از دستور و بحث آیین‌نامه انجام شد. من هم سخنرانی کوتاهی داشتم، درباره نقش رهبری و ضرورت تعاطف و نزدیکی رهبری و مردم و غلط‌ بودن تبلیغاتی‌ که برای جداکردن رهبری از مردم و کم‌رنگ‌کردن نقش رأی مردم، خوراک به دشمنان می‌دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خاطرات روزنوشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۶، هرشب در «انتخاب» منتشر می‌‌شود. پیشتر، خاطرات ایشان از سال ۵۸ تا ۷۵ در سرویس تاریخ «انتخاب» به صورت روزانه پوشش داده شده است

 

بعد از نماز صبح به زیارت رفتم. ساعت هشت، جلسه خبرگان داشتیم. چند سخنرانی قبل از دستور و بحث آیین‌نامه انجام شد. من هم سخنرانی کوتاهی داشتم، درباره نقش رهبری و ضرورت تعاطف و نزدیکی رهبری و مردم و غلط‌ بودن تبلیغاتی‌ که برای جداکردن رهبری از مردم و کم‌رنگ‌کردن نقش رأی مردم، خوراک به دشمنان می‌دهد.

عصر هم بیشتر وقت به سخنرانی‌ها و تعیین‌ وضع نمایندگان [مجلس] خبرگان در استان‌های جدید گذشت. در سخنرانی‌ها، بعضی‌ها به اظهارات آقای حجتی و آقای اراکی و آن‌ها هم به بعضی از اظهارات آقای مشکینی، اعتراض داشتند.

بعد از نماز مغرب و عشا، همراه آقای [واعظ] طبسی به فرودگاه رفتیم و بلافاصله به سوی تهران پروازکردیم. آقای [سیدهاشم] رسولی‌ محلاتی هم با ما آمد. در مسیر، آقای ناصر [واعظ] طبسی، درباره طرحی‌که برای گرفتن‌گاز و نفت از ترکمنستان، برای منطقه‌آزاد سرخس دارد، توضیحاتی داد.

نظرات بینندگان