arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۳ - ۰۹ دی ۱۳۹۹
تورق خاطرات چهره ها در «انتخاب»؛

خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۹ دی ۱۳۷۶: جاسبی گفت گروهی برای تحریک آیت الله منتظری برای مخالفت با رهبری برنامه ریزی کرده اند

خاطرات آیت الله هاشمی: عصر دکتر [عبدالله] جاسبی، [رئیس دانشگاه آزاد اسلامی] آمد و توضیحاتی داد از سندی که به‌دست آمده و نشان می‌دهد، جریانی برای تحریک آیت‌الله منتظری برای شروع مخالفت با رهبری، برنامه‌ریزی کرده است و نیز از برنامه‌ها برای جذب اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی و برخورد با موانعی که نیروهای چپ در مراکز مدیریت آموزش عالی ممکن است به‌وجود آورند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خاطرات روزنوشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۶، هرشب در «انتخاب» منتشر می‌‌شود. پیشتر، خاطرات ایشان از سال ۵۸ تا ۷۵ در سرویس تاریخ «انتخاب» به صورت روزانه پوشش داده شده است

 

مدیران سازمان سیاحتی بنیاد مستضعفان آمدند.  آقای غمخوار از کارهای انجام شده برای توسعه ایرانگردی و جهانگردی و کمک به زائران عمره و سوریه و موانع توسعه توریسم گزارش داد؛ فعلاً حدود ۶۵۰ هزار نفر در سال است. توضیحاتی در آثار ارزآوری و اشتغال و رشد فرهنگی آن داد. من هم صحبت‌کردم و راهنمایی‌هایی در لزوم رفع موانع نمودم.

آقای نواب، امام‌جمعه قائم‌شهر آمد. از فقر مردم شهر گفت که عمدتاً کارگرند و برنامه برقراری یادواره برای علامه طبرسی، صاحب احتجاج را دادکه مقبره‌اش در اطراف قائم‌ شهر است و از من استمداد کرد؛ کمکی‌کردم.

عصر دکتر [عبدالله] جاسبی، [رئیس دانشگاه آزاد اسلامی] آمد و توضیحاتی داد از سندی که به‌دست آمده و نشان می‌دهد، جریانی برای تحریک آیت‌الله منتظری برای شروع مخالفت با رهبری، برنامه‌ریزی کرده است و نیز از برنامه‌ها برای جذب اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی و برخورد با موانعی که نیروهای چپ در مراکز مدیریت آموزش عالی ممکن است به‌وجود آورند.

آقای [حسین] پورمحمدی خیاط از قم آمد؛ برای آزمایش لباده‌هایی که برای کوه‌نوردی من می‌دوزد. محسن، [رئیس دفترم] آمد. برای برنامه‌های ماه رمضان صحبت‌کردیم. در گزارش‌های امروز، تصمیم گروه دی ۸ (D8) درقاهره به حذف ترکیه از گروه - به خاطر همکاری با اسراییل - و انتقال مرکز آن از ترکیه به ایران است. دیشب برف خوبی بارید.

نظرات بینندگان