arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۳ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۱

جنايت هولناك 2 مرد افغان در دامداري

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : 2 مرد افغان كه با انگيزه سرقت، صاحب يك دامداري را به طرز هولناكي به قتل رسانده بودند در تحقيقات تيم جنايي قزوين دستگير شدند.
   
    به گزارش مهر، درپي وقوع قتل جوان 29 ساله اي در بخش خرمدشت استان قزوين، ماموران تحقيق براي رازگشايي از اين جنايت را آغاز كردند.در بررسي هاي مقدماتي مشخص شد دستان مقتول بسته شده و عاملان جنايت پس از خفه كردن صاحب دامداري با شال گردن، جسد را به آلونكي منتقل و ديوار آنجا را روي جسد تخريب كرده بودند.
   
    خانواده مقتول پس از پيدا كردن جسد مرد جوان، موضوع را به پليس اطلاع داده بودند.تحقيق از خانواده مقتول نشان داد، او چندي قبل به خاطر اختلاف با همسرش از او جدا شده و تنها در دامداري زندگي مي كرده است.
   
    تيم جنايي در ادامه تحقيقات دريافتند پس از اين جنايت 25 راس از احشام مقتول به سرقت رفته است كه اين موضوع فرضيه قتل با انگيزه سرقت را قوت بخشيد.سرانجام با تجسس هاي گسترده ردپاي 2 كارگر افغان در اين جنايت كشف شد و ماموران آنها را با دستور قضايي دستگير كردند.متهمان در بازجويي به قتل اعتراف و عنوان كردند: با انگيزه سرقت صاحب دامداري را كشتيم و ديوار آلونك را روي جسد خراب كرديم.
   
    با اين اعترافات، خريداران احشام سرقتي نيز دستگير شدند كه تحقيقات قضايي از متهمان ادامه دارد.
نظرات بینندگان