arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۰۳ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۱

گزارش عجیب : شناسایی ۲۰هزار مرد باردار در انگلیس !

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پرونده های رسمی موسسه خدمات بهداشت ملی انگلیس (ان اچ اس)، باردار بودن ۲۰ هزار مرد انگلیسی را نشان می دهد. این پرونده ها همچنین از درمان ۳هزار کودک از بیماری پیری و درخواست ۱۶۰۰ مرد و زن برای درمان در مراکز پزشکی ویژه کودکان حکایت می کند.

به گزارش خبرنگار  سرویس بین الملل سایت خبری تیک Tik.Ir ، روزنامه انگلیسی "دیلی میل” در این باره نوشته است که آمار سازمان خدمات بهداشتی ملی انگلیس، نشان از آن دارد که ۲۰هزار مرد خواستار دریافت خدمات زنان باردار شدند. همچنین بیش از ۸هزار مرد به پزشکان متخصص بیماری های زنان و زایمان مراجعه کرده اند.

دلایل این نتایج مجموعه ای از اشتباهات در ثبت پرونده های خدمات بهداشت ملی است که مجموعه ای از پژوهشگران پزشکی در دانشگاه "آمپریال کولدیج لندن” آن را کشف کرده اند. این گروه مسئولیت بازنگری در آمار مرکز خدمات بهداشت عمومی را برعهده گرفته است.

"دیلی میل” افزوده است که این نوع از اشتباهات در ثبت کامپیوتری اطلاعات شایع است که در نتیجه برخی خطاها مثلا در فشار کلید اشتباه کیبورد روی می دهد. گذاشتن اشتباه ممیز هم ممکن است باعث اشتباه در اعداد و ارقام شود.

به دلیل همین اشتباهات بود که پژوهشگران نام ۳هزار کودک و نوجوان را یافتند که در بخش بیمارهای پیری بیمارستان ها ثبت شده اند و در مقابل نام ۱۶۰۰ زن و مرد در بخش بیماری های کودکان ثبت شده است.

نظرات بینندگان