arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۳ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۱

دستگیری فردی كه یك آپارتمان را به سه نفر فروخته بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه گفت: فردی كه سه منزل مسكونی را با اسناد و مدارك تقلبی به سه نفر با قیمت یك میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در شاهین شهر اصفهان به فروش رسانده و متواری شده بود شناسایی و دستگیر شد.

 سرهنگ غلام عباس بلفكه، با بیان اینكه در پی شكایت سه شهروند مبنی بركلاهبرداری فردی به نام «سجاد – ت» از آنان موضوع در دستور كار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت گفت: در تحقیقات مشخص شد كه نامبرده سه منزل مسكونی را با اسناد و مدارك تقلبی به هر یك از شكات با مبلغ ۶۳ میلیون تومان به فروش رسانده و متواری شده است كه بعد از عقد قرارداد شكات، متوجه شده اند هیچ كدام از منازل متعلق به فروشنده نبوده است.

وی افزود: با اظهارات شكات و تشكیل پرونده دراین باره تحقیقات برای دستگیری كلاهبردار در دستور كار قرار گرفت تا اینكه مأموران با استفاده از اقدامات پلیسی روز گذشته متوجه ورود این كلاهبردار به مخفی گاه خود در شاهین شهر شدند.

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه با بیان اینكه با دریافت این موضوع مأموران با هماهنگی قضایی به محل اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر كردند گفت: متهم پس از دستگیری به كلاهبرداری از شاكیان اعتراف كرده است و متهم با تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.
نظرات بینندگان