arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۶۱۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹

روحانی: شرایط بازگشایی اصناف و مراکز پرتجمع آماده شود

رئیس‌جمهور در گفتگو با وزیر بهداشت بر اطلاع رسانی به موقع، دقیق و فراگیر به مردم درخصوص شاخص‌های تعیین وضعیت‌های سفید، زرد و قرمز برای شهر‌ها و استان‌ها از نظر وضعیت و شیوع بیماری کرونا در شراسر کشور تاکید کرد. رئیس جمهور همچنین به وزیر بهداشت دستور داد تا شرایط و دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز فعالیت مشاغل و مراکز پرتجمع و پررفت و آمدی که تاکنون بازگشایی نشده اند را آماده و برای تصویب در جلسه روز یکشنبه ستاد ملی کرونا، ارائه کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روحانی:شرایط بازگشایی اصناف و مراکز پرتجمع آماده شود

به گزارش انتخاب، حسن روحانی روز جمعه در گفت و گوی تلفنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن دریافت گزارش از آخرین وضعیت بیماری کرونا در سراسر کشور و ارزیابی از اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، بر اطلاع رسانی به موقع، دقیق و فراگیر به مردم درخصوص شاخص‌های تعیین وضعیت‌های سفید، زرد و قرمز برای شهر‌ها و استان‌ها از نظر شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

روحانی در این تماس تلفنی بر ضرورت تعیین شاخص‌های سه وضعیت سفید، زرد و قرمز از سوی وزارت بهداشت و درمان تاکید کرد و افزود: دستورالعمل‌های بهداشتی برای بازگشایی و از سر گیری فعالیت‌ها در شهرستان‌های دارای هر کدام از این سه وضعیت، تدوین و ارائه شود.

رئیس جمهور همچنین به وزیر بهداشت دستور داد تا شرایط و دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز فعالیت مشاغل و مراکز پرتجمع و پررفت و آمدی که تاکنون بازگشایی نشده اند را آماده و برای تصویب در جلسه روز یکشنبه ستاد ملی کرونا، ارائه کند.

دکتر "سعید نمکی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این تماس تلفنی، گزارش کاملی از وضعیت بیماری کرونا در کشور و همچنین اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به رئیس جمهور ارائه کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
0
0
آقای روحانی. همه جا باز شده جز حرمها
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
0
0
از این پس هر کس کرونا گرفت ببینید از کدام صنف و گروه هست و امار بدید
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
0
0
چراکشور ما در برداشتن موانع بر شیوع کرونا از سایر نقاط دنیا پیشی گرفته است . در خبر ها میخوانیم که روحانی به وزیر بهداشت دستور داده موانع باز گشایی مشاغل پر تردد و مشکل زا از نظر شیوع کرونا را هر چه زودتر مشخص کند . مراکز مذهبی - امامزاده ها - مساجد -باشگاهها - مراکز ورزشی ... براستی روحانی نمیداند ویروس در حال حاضر از بین نرفته و هم چنان در حال قربانی گرفتن است و یا مراکز پاسخگویی وزارت بهداشت سیاسی عمل کرده و از جنبه های منفی قضیه کم کرده و دلخوش به ضعیف شدن کرونا در تابستان و نگاه از این ستون تا به ان ستون فرج است را مد نظر قرار داده - توجیه رییس جمهور این است تخت های کرونا در بیمارستان خالی شده و این نشان خوبی است . اما اگر این بیماری را با انفولانزا فصلی مقایسه کنیم مشخص میشود در بیماری انفولانزا نعداد بیماران فوت شده بسیار کمتر بوده و در کرونا غیر این است . در انفولانزا بیماران زمینه ای کع تعدادشان در کشور ما بسیار زیاد است کمتر دچار مرگ شده اما در این بیماری چنانچه در گیری جهاز تنفسی بوجود اید بسیار خطر ناک است . روحانی دلخوش به امار رقیق شده وزارت بهداشت دارد و همه چیز را تمام شده میداند و اگر دست خودش بود عید نوروز را تمدید کرده و مردم را به دست دادن و دیده بوسی دعوت میکرد
نظرات بینندگان