arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۹ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
یاهو فاینانس:

اعلام وضعیت اضطراری در شرکتهای فناوری جهان / 2 کارمند آمازون به کرونا مبتلا شدند / ممنوعیت سفر کارمندان توییتر، فیسبوک و گوگل به کانونهای کرونا

شرکتهای بزرگ در سراسر جهان اقدامات فوق العاده ای را برای  محدود کردن گسترش کرونای جدید اعمال می کنند. ممنوعیت سفر و سیاست های کار از راه دور در روزهای اخیر بسیار رایج شده است و دفاتر حضوری تعطیل شده اند ، زیرا شرکت هایی که سعی می کنند کارمندان را از COVID-19 محافظت کنند پر تعدادند. هم اکنون توییتر، آمازون، گوگل و فیس بوک تعداد نیروهای حضوری خود در کانونهای خطر را کاهش داده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکتهای بزرگ در سراسر جهان اقدامات فوق العاده ای را برای  محدود کردن گسترش کرونای جدید اعمال می کنند. ممنوعیت سفر و سیاست های کار از راه دور در روزهای اخیر بسیار رایج شده است و دفاتر حضوری تعطیل شده اند، زیرا شرکت هایی که سعی می کنند کارمندان را از COVID-19 محافظت کنند پر تعدادند. هم اکنون توییتر، آمازون، گوگل و فیس بوک تعداد نیروهای حضوری خود در کانونهای خطر را کاهش داده اند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از یاهو فاینانس،اقدامات احتیاطی به دلیل افزایش تعداد عفونت ها ادامه می یابد و کارمندان آمازون و گوگل برای بررسی احتمال ابتلا به کرونا آزمایش می دهند. آمازون اعلام کرد که در حال حاضر تست کرونای دو کارمند این شرکت که در ایتالیا کار می کنند مثبت بوده و در نتیجه ممنوعیت سفر به ایتالیا ، کره جنوبی و چین را اعمال کرده است. سخنگوی آمازون به یاهوفاینانس گفت: "ما از کارمندان آسیب دیده که در میلان بودند و اکنون در قرنطینه هستند پشتیبانی می کنیم."

اعلام وضعیت اضطراری در شرکتهای فناوری جهان / 2 کارمند آمازون به کرونا مبتلا شدند / ممنوعیت سفر کارمندان توییتر، فیسبوک و گوگل به کانونهای کرونا

براساس گزارش هایی دیگر نیز ، یک کارمند گوگل در دفتر زوریخ این غول فناوری آزمایش شده و تست کورنای او نیز مثبت بوده است.  گفته شده است كه كاركنان آمازون از مسافرت های داخلی و بین المللی تا اطلاع ثانوی منع شده اند و حتی مصاحبه شغلی در آمازون به جای مصاحبه حضوری به كنفرانسهای ویدیویی تغییر حالت پیدا می کند.

گوگل نیز سفر کارمندان خود به ایران ، بخش هایی از ایتالیا ، کره جنوبی و ژاپن را محدود می کند. حتی شرکت هایی که تاکنون آلودگی نداشته اند ، اقدامات احتیاطی را انجام می دهند. توییتر روز یکشنبه در وبلاگ  خود گفت: "تعلیق مسافرتها و رویدادهای غیر ضروری در امور تجاری به عنوان بخشی از تلاشها برای اطمینان از سلامت و ایمنی کارمندان و شرکای ما اجرایی خواهد شد."

محدودیت های سفر به ایتالیا ، کره جنوبی و چین در فیس بوک نیز به شکل رسمی اعلام شده است. سخنگوی فیس بوک گفت: "اولویت ما سلامتی و ایمنی تیم های ما است. ما همچنان وضعیت را رصد می کنیم و راهنمایی های خود را برای کارمندان به روز می کنیم."

نظرات بینندگان