arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۸۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۵ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰

ارسال پیامهای رادیوی اسرائیلی به ایرانیان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت مشرق نوشت : رژیم صهیونیستی در عین اینکه بر طبل جنگ با ایران کوبیده و با تحریک کردن آمریکا و دیگر کشورها، خواستار حمله به میهن ماست، از یک سو نیز بر آن شده است تا با ارسال پیام‌های رادیویی برای فارسی‌زبانان خود را صلح‌طلب و دوستار ملت ایران نشان دهد.

این رژیم، با استفاده از یک ایستگاه رادیویی فارسی‌زبان واقع در تل‌آویو در کنار پخش ترانه‌های فارسی، دست به پخش برنامه‌هایی در خصوص مسائل و امور جاری ایران و اسرائیل می‌زند و مدعی است که هدفش از این کار «گسترش صلح بین مردم اسرائیل و ایران است.»

رژیم صهیونیستی و آمریکا مدت‌هاست که با تغییر صورت مسئله برنامه هسته‌ای ایران، آن را مسئله‌ای بحرانی و خطرناک نه تنها برای خود بلکه برای جهانیان معرفی می‌کنند و مدعی‌اند که ایران قصد ساخت و استفاده از بمب اتم را دارد. از همین رو، آنها برای ترور دانشمندان ایران، اعمال تحریم‌های مختلف، و حتی تهدید به حمله نظامی توجیه لازم را برای خود به وجود آورده‌اند.


با نگاهی به تاریخ و مدارک موجود، تناقض موجود در بیان چنین مسائلی را می‌توان به راحتی دریافت. با توجه به تاریخ می‌توان دید که این آمریکا بوده است که برای نخستین بار از بمب هسته‌ای استفاده نمود و این رژیم صهیونیستی است که تهدیدی واقعی برای جهان به حساب می‌آید، چرا که این رژیم با امتناع ورزیدن از امضا معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای، خود را ورای هر نوع قانون بین‌المللی دانسته و اکنون با داشتن بیش از 200 کلاهک هسته‌ای، ماهیتی خطرناک برای مردم جهان به حساب می‌آید.

مقامات اسرائیلی تاکنون چندین بار مدعی شده‌اند که در صورت کارساز نبودن رویکرد کنونی جامعه بین‌الملل در قبال ایران و تحریم‌ها، دست به حمله نظامی خواهند زد. رژیم صهیونیستی و آمریکا کاملاً واقفند که ایران به هیچ وجه هدف آسانی برای حمله نمی‌باشد، لذا کارشناسان معتقدند که تهدید نظامی اسرائیل و آمریکا بیشتر جنبه روانی داشته و آنها قصد دارند تا با این کار جامعه بین‌الملل را مجاب کنند تا برای جلوگیری از بروز جنگی وسیع با پیامدهای نامشخص، دست به اعمال تحریم‌های بیشتر بزنند.

گفتی است که این شبکه رادیویی به صورت 24 ساعته و از طریق اینترنت، ماهواره، و شبکه‌های تلویزیونی کابلی به پخش برنامه‌های فارسی می‌پردازد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
وجدان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
3
17
سیاست کثیفه .
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
12
11
اسرائیل سی وسه ساله طوری صحبت میکند که فردا رژیم میپاشد.یعنی رجزخوانی.باید بداند انری هسته ای حق هر کشور هر وطن پرستی هست.
نظرات بینندگان