arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

گل محمدی: تا آخرین دقیقه جنگیدیم/ استقلال بعد از گل دوم موقعیتی نداشت

سرمربی پرسپولیس گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تا آخرین دقیقه جنگیدند و تسلیم نشدند و این برای ما خیلی مهم بود. می‌توانستیم بعد از گل دوم نیز به گل سوم هم برسیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یحیی گل‌محمدی بعد از تساوی دو بر دو تیمش مقابل استقلال در داربی ۹۱ تهران گفت: بازی جذابی بود و هواداران دو تیم از بازی لذت بردند. از بازیکنانی که در زمین بودند بیشتر از این انتظار نمی‌رفت. نیمه نخست پایاپای بود و موقعیت‌های خوبی روی دروازه‌ها به وجود آمد. در نیمه دوم با صحبت‌هایی که داشتیم، هدفمان کسب سه امتیاز و پیروزی در مسابقه بود.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: نیمه دوم را خوب شروع کردیم و روی یک صحنه که جای سوال بزرگی است، از دفاع ما رد شدند و به گل رسیدند. استقلال بعد از این گل موقعیت دیگری نداشت.برای زدن گل دوم فشار خوبی آوردیم و توانستیم با صبر و حوصله زیاد، تیم حریف را عقب ببریم و از موقعیت ‌خودمان به خوبی استفاده کردیم.


وی ادامه داد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تا آخرین دقیقه جنگیدند و تسلیم نشدند و این برای ما خیلی مهم بود. می‌توانستیم بعد از گل دوم نیز به گل برسیم. در مجموع بازی راضی کننده بود اما ایراداتی داریم که باید برطرف کنیم. فشردگی مسابقات برای رفع اشکالات کار را سخت می کند. باید از هواداران تشکر کنم که با وجود یک گل عقب بودن، به ما دلگرمی دادند. از تک تک هواداران تشکر می کنم و امیدوارم در بازی های بعدی نمایش بهتری داشته باشیم.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان