arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۳ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کارت اعتباری جدید اپل تا پیش بینی باران با کمک اپلیکیشن های کشاورزی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

تمامی محتواهای خبری بی بی سی که به شکل پادکست در دستیار صوتی گوگل قابل جستجو بود حذف شده اند و به نظر می رسد هدف از این کار، افزایش شانس ورود مستقیم کاربران به وبسایت خبری بی بی سی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 کشورهای مختلف سراسر جهان همواره با پدیده های مخرب و طبیعی مثل سیل، زلزله و ... روبه رو هستند. اما برخی شهرها و کشورها نسبت به دیگر مناطق با آسیب های کمتری رو به رو می شوند. شاید بتوان بهترین گزینه برای کاهش آسیب ها را پیش بینی دانست. این پیش بینی از سطح پیش بینی های آب و هوا آغاز می شود و تا پیش بینی های ایمنی هنگام ساخت و سازهای شهری گسترده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران با کمک فناوری اطلاعات موفق شده اند اپلیکیشنی طراحی کنند که می تواند اطلاعات و داده های آب و هوایی و وضعیت اقلیمی زمین های کشاورزی را به سرعت در اختیار کشاورزان قرار دهد و در نتیجه، تصمیم گیران دولتی و کشاورزان را قادر می سازد تا تصمیماتی آگاهانه در مورد برنامه های برداشت، استفاده از آب و مدیریت حوادث طبیعی مثل سیل داشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 سیلاب ها در سراسر جهان در حال گسترش هستند. سال ها پیش سیل و زلزله هر 100 سال یکبار رخ می داد اما اکنون با توجه به تغییرات اقلیمی پدیده هایی مثل سیل روندی فصلی پیدا کرده اند و در برخی از کشورها در فواصل زمانی کوتاه رخ می دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اپل از کارت های جدید  اعتباری خود رونمایی کرد که به دو شکل مجازی و فیزیکی در دسترس است. این کارت های اعتباری می تواند تمامی اطلاعات کاربران را یکجا نگهداری کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان