arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۵ - ۰۵ دی ۱۳۹۷

بیش از نیم میلیون تذکر زبانی توسط آمران به معروف در مشهد/ ۱۰۲۶مورد از این تذکرها با مقاومت رو به رو شد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: آمران به معروف و نهی از منکر در شهر مشهد از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه ۵۷۱ هزار مورد تذکر لسانی انجام دادند. هزار و ۲۶ مورد از این تذکر‌ها با مقاومت رو به رو شد، اما به تشکیل پرونده قضایی منجر نشد، زیرا با گفت و گوی بیشتر به پایان رسید. شش هزار و ۴۷۱ نفر در خراسان رضوی آموزش‌های مربوط به 'طلایه داران معروف' را فرا گرفته اند. دو هزار و ۹۲۷ نفر از این افراد وارد مرحله اجرای 'طرح طلایه داران معروف' شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در شهر مشهد از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه ۵۷۱ هزار مورد تذکر لسانی انجام دادند.

سید عبدالله ارجائی افزود: هزار و 26 مورد از این تذکرها با مقاومت رو به رو شد اما به تشکیل پرونده قضایی منجر نشد زیرا با گفت و گوی بیشتر به پایان رسید.

وی 'فرهنگ میزبانی، عدم عرضه کالای قاچاق، رعایت فرهنگ رانندگی، تذکر در خصوص گرانفروشی و فرهنگ عفاف و حجاب' را از اولویتهای طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در اقدام به ارائه تذکر لسانی ذکر و بیان کرد: شش هزار و 471 نفر در خراسان رضوی آموزشهای مربوط به 'طلایه داران معروف' را فرا گرفته اند. دو هزار و 927 نفر از این افراد وارد مرحله اجرای 'طرح طلایه داران معروف' شده اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی ادامه داد: شهروندان از اقشار مختلف با شرط حداقل مدرک دیپلم، سن 25 تا 60 سال و فقدان سابقه کیفری می توانند در دوره های 'طرح طلایه داران' معروف شرکت کنند.

وی گفت: کمیته امر به معروف و نهی از منکر در 27 شهرستان استان خراسان رضوی فعالیت دارد. طرح طلایه داران معروف نیز در سطح 12 شهرستان این استان در حال اجرا است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان