arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ساخت روبات با ضایعات تا معرفی مقرون به صرفه ترین گوشی های بازار

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

این روزها روبات ها در کانون توجه قرار دارند اما وقتی صحبت از روبات ها می شود همه ما تصور می کنیم که روبات ها در کارخانه هایی مدرن و بسیار شیک ساخته می شوند. اگرچه این تصور چندان دور از حقیقت نیست اما به نظر می رسد ماجرا در آفریقای جنوبی به شکلی دیگر پیش می رود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

«ما ربات ها نیستیم»، این شعاری است که هزاران کارمند آمازون در سراسر اروپا در روز جمعه سیاه علیه سیاست های شغلی جف بیزوس ؛ مدیرعامل آمازون مطرح کردند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

قانونگذاران بریتانیایی بار دیگر در حال تدارک برنامه ای هستند تا از طریق آن به غولهای فناوری که قوانین ضد تروریسم را رعایت نمی کنند فشار بیاورند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 این روزها فرانسوی ها یک روبات محبوب دارند، روباتی که بی شباهت به یک اسباب بازی جذاب نیست، اما درواقع کارکردهایی بسیار فراتر از اسباب بازی دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران نیوزیلندی دریافته اند که می توان با کمک هوش مصنوعی به نجات زبانهای بومی و در معرض خطر پرداخت. این موضوع می تواند به عنوان یک ویژگی مثبت هوش مصنوعی در نظر گرفته شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بسیاری از افراد دوست دارند گوشی هوشمند داشته باشند و با گوشی هوشمند خود در شبکه های اجتماعی حاضر باشند یا جهان را رصد کنند. اما گوشی های هوشمند اغلب گرانقیمت هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

روبات هوشمند و خود تنظیم موسوم به M.A.X  محصولی ویژه برای افرادی است که دوست دارند کودکانی باهوش داشته باشند. اگرچه این روبات برای بزرگسالان نیز جذاب است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

نظرات بینندگان