arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۷۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷

دایی: موقعیت‌های بیشتری نسبت به پرسپولیس داشتیم

«علی دایی» سرمربی تیم فوتبال سایپا بعد از تساوی تیمش برابر پرسپولیس در دقایق آخر دیدار امروز دو تیم، گفت: ما موقعیت های بیشتری نسبت به پرسپولیس برای گلزنی داشتیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دایی: موقعیت‌های بیشتری نسبت به پرسپولیس داشتیمعلی دایی پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس با اشاره به این مسابقه گفت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. در این بازی در نیمه دوم بهتر بودیم و موقعیت های بیشتری نسبت به حریف داشتیم که متاسفانه آنهارا از دست دادیم. 
وی با بیان اینکه سایپا از نظر فوتبالی بهتر از پرسپولیس بازی کرد، افزود: گلی که پرسپولیس به ثمر رساند، شاید هر سال یکبار به ثمر برسد.
سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به اخراج محمد دایی دستیارش در دقایق پایانی مسابقه تصریح کرد: داور در آن صحنه باید برای ما پنالتی می‌گرفت که این اتفاق رخ نداد. به همین خاطر برادر من اعتراض کند که داور هم او را اخراج کرد.
وی گفت: اگر تصمیم درست گرفته می‌شد، این اتفاق رخ نمی‌داد. یک اشتباه رخ داد تا اشتباه دیگری اتفاق بیافتد.
دایی سپس با اشاره به عملکرد داور این بازی تصریح کرد: متأسفانه حق تیم‌هایی مانند ما را به راحتی می‌خورند. داور حداقل دو پنالتی مسلم ما را نگرفت. حق ما در این بازی به راحتی خورده می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال سایپا افزود: در نشست خبری روز گذشته برانکو گفته بود که تیم ما مشکل مالی ندارد و وضعیت سایپا از پرسپولیس بهتر است، در حالی که اصلاً این طور نیست و تیم ما با 10 میلیارد تومان بسته شده است اما با همین شرایط هم بالای جدول هستیم. اما در مجموع از بین تیم‌هایی هم که شرایط مالی خوبی داشتند، شاید ما چهارم یا پنجم باشیم.
وی سپس با اشاره به درگیری های پایان بازی خاطرنشان کرد: تازه در زمین خودمان بازی می‌کردیم و این گونه شد! به ما می‌گفتند بیایید در ورزشگاه آزادی بازی کنیم که هم زمین را به آنها بدهیم و هم سکوها و همه چیز را. متأسفانه برخی ناداوری‌ها و ظلم‌ها در حق ما می‌شود که نمی‌دانم چه چیزی بگویم و دیگر کاری از دست من بر نمی‌آید.
سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص درگیری اش با رادوشوویچ دروازه بان دوم سرخپوشان نیز اظهار داشت: او بزن بهادر بود و می خواست داد و فریاد راه بیاندازد. در زمین هم شروع کننده درگیری شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس بود که بازیکن من قسم می‌خورد از الفاظ ناموسی استفاده کرده است. 
دایی اضافه کرد: با این حال داور در آن صحنه هم به بازیکن ما کارت داد. در ادامه هم شجاع خلیل‌زاده، گادوین منشا و دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس رادوشوویچ بودند که به درگیری‌ها ادامه دادند. 
سرمربی سایپا گفت:ما که نمی‌توانیم در زمین بایستیم و پرسپولیس و تیم‌های دیگر ما را ببرند و بگوییم دست‌تان درد نکند که ما را بردید. در مجموع باید بگویم اگر داور بازی در زمین حق را می‌داد، این اتفاقات رخ نمی‌داد.

نظرات بینندگان