arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۷

 اوبر از سیستم ایمنی ضد تصادف خود رونمایی کرد / تاکید بر هوش مصنوعی / دارای شتاب سنج و جی پی اس

اوبر ویژگی های ایمنی جدیدی را به پلتفرم خود افزوده است که می تواند کارکردی ضد تصادف داشته باشد. این سیستم بر هوش مصنوعی تاکید دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اوبر ویژگی های ایمنی جدیدی را به پلتفرم خود افزوده است که می تواند کارکردی ضد تصادف داشته باشد. این سیستم بر هوش مصنوعی تاکید دارد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، اوبر ویژگی های ایمنی جدید و منحصر به فردی را برای مبارزه با تصادفات به پلتفرم خود افزوده است.

در جریان یک رویداد مطبوعاتی که اوبر در نیویورک برگزار کرد، ویژگی های امنیتی متعددی معرفی شد. در میان این ویژگی های  جدید حتی سیستم ایمنی منحصر به فردی در صندلی جلو قرار داده شده است.

در میان ابزارهایی که در رویداد مطبوعاتی اسنپ در نیویورک اعلام شد،ویژگی ناشناس بودن نیز برای کاربران معرفی شد. ویژگی ناشناس بودن به این معنی است که رانندگان دیگر نمی توانند اطلاعات مکانی دقیق سفر را پس از پیاده کردن مسافران حفظ کنند.

شرکت اوبربا استفاده از هوش مصنوعی به کاربران اعلام می کند آیا راننده تصادفی داشته یا خیر. در ضمن  با کمک ابزار جدید موسوم به "Ride Check"، از طریق شتاب سنج و جی پی اس وضعیت مسافران را بررسی می کند.

این روزها ایمنی تبدیل به یک مسئله مهم برای اوبر شده است. این موضوع  هم برای رانندگان و هم برای مسافران حائز اهمیت است. یک گزارش جدید حکایت از آن دارد که حداقل 103 راننده اوبر و 18 راننده لیفت،  از حملات جنسی آسیب دیده اند. در بخش  دیجیتال نیز رانندگان اوبر قربانی یک کلاهبرداری فیشینگ شده اند که طی آن دزدان  از طریق یک عملیات پیچیده اقدام به سرقت اطلاعات رانندگان می کنند.افزون بر این ها وقتی کاربران ماشین می گیرند نگرانی خاصی در خصوص وضعیت اطلاعات خود شامل اسم،آدرس و شماره تلفن های خود نخواهند داشت.

بخش دیگری از تغییرات جدید اوبر شامل اشتراک سالانه خودرو می شود. خسروشاهی در جریان یک نشست مطبوعاتی در نیویورک گفت: "ما قصد داریم  اوبر را به امن ترین سیستم حمل و نقل جهان تبدیل کنیم."

 

نظرات بینندگان