arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۷

انتقادات تند هادی طباطبایی از باشگاه استقلال: "تيام و جپاروف" زمان فتحى جدا شدند

پیشکسوت باشگاه استقلال در برنامه تلویزیونی بیان داشت: من فتحی را مدیر باشگاه نمى دانم، او نماینده وزارت ورزش است. بعد از باخت به السد جوى به راه انداختند که 350 هزار دلار از تیام گرفتیم، سوال این است كه این پول را چطوری گرفتید؟ نقدی؟ بحث ديگر این است که این پول براى استقلال ستاره سوم مى شود كه مثل قهرمان درباره اش حرف میزنید؟ وقتی فتحی مدیر باشگاه شد گفت من پول اضافه به تیام و جباروف نمى دهم ، این يك سیگنال بود که آنها باید بروند. تیام و جباروف زمان فتحی از تیم رفتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انتقادات تند هادی طباطبایی از باشگاه استقلال: هادی طباطبایی در برنامه ورزشگاه در شبكه ٥:
 
 من فتحی را مدیر باشگاه نمى دانم، او نماینده وزارت ورزش است.
 
بعد از باخت به السد جوى به راه انداختند که 350 هزار دلار از تیام گرفتیم، سوال این است كه این پول را چطوری گرفتید؟ نقدی؟ بحث ديگر این است که این پول براى  استقلال ستاره سوم مى شود كه مثل قهرمان درباره اش حرف میزنید؟
 
وقتی فتحی مدیر باشگاه شد گفت من پول اضافه به تیام و جباروف نمى دهم ، این يك سیگنال بود که آنها باید بروند. تیام و جباروف زمان فتحی از تیم رفتند. 
 
 فتحى تيام و جباروف را رد کرد و به جاى آنها ، سه بازیکن بی‌کیفیت خارجی آورد. 
 
به فتحی چه ربطی دارد که تیم کمک مربی مى خواهد یا نه؟ این تصمیم را باید مربی بگيرد. 
 
 فتحی یك بازی برای رای سوپرجام شروع کرده و امیدوارم بتواند از پسش بربیايد، نه اینکه فقط ادای قهرمانها را دربیاورد. 
 
واكنش جواد قراب به مصاحبه هادى طباطبايى:  هیچ‌کسی جای پورحیدری و حجازی را پر نمی‌کند
 
عضو هیات مدیره استقلال در واکنش به اظهارات تلویزیونی هادی طباطبایی علیه امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال:
 
من صحبت‌های طباطبایی را خواندم. من برای همه پیشکسوتان، احترام زیادی قائلم. با این‌حال من فکر می‌کنم در حق آقای فتحی بی‌انصافی شده است. 
 
چطور می‌توان عملکرد یک مدیر را در ۴۰ رو این‌طور قضاوت کرد؟ در ضمن جایی شنیدم که او گفته من جای مرحوم حجازی و پورحیدری را پر می‌کنم. باید در این‌باره بگویم که هیچ‌کسی جای این دو نفر را نه می‌تواند بگیرد و نه می‌تواند جای خالی آن‌ها را پر کند.
 
کسی مثل طباطبایی با تمام احترامی که برایش قائلم، می‌گوید دیگر شانسی برای استقلال در این رقابت‌های آسیایی باقی نمانده است. این مساله موجب تضعیف روحیه بازیکنان می‌شود.
نظرات بینندگان