arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۲ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نسل جدید خودروهای خودران تا اقدامات تجاری و بین المللی شرکت بی ام و

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

ون های خودران شرکت Drive.ai به زودی و در ماه جولای سفرهای درون شهری خود را در فریسکو تگزاس آغاز می کنند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک پیمانکار نظامی ایالات متحده   فاش کرد که این کشور، در جریان جنگ با ویتنام قصد داشته از نوعی جت پک (کوله پشتی پروازی) استفاده کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 فیسبوک قوانینی سختگیرانه را برای حمایت از کاربران خود طراحی کرده است.قوانینی که به کاربران هشدار می دهد رفتارهایی بهنجار تر از همیشه را ارائه دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت ال جی قصد دارد یک قرارداد همکاری با شرکتی کانادایی منعقد کند. قراردادی که در حوزه های مختلف هوش مصنوعی و فناوری خواهد بود و به شکل آزمایشگاهی اجرایی می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نتایج یک پژوهش برگرفته از مرکز مطالعات و تحقیقاتی آمریکا، نشان داده که هر شهروند بزرگسال آمریکایی حدودا ۶ ساعت در روز را به تماشای ویدیو می پردازد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

فرانسوی ها استفاده از گوشی های هوشمند را در مدارس خود ممنوع کردند. درواقع دولت فرانسه قصد دارد به هر نحوی که شده وابستگی دانش اموزان به فضای مجزی را به حداقل برسانند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت بی ام و  اعلام کرد که 1.2 میلیارد دلار برای بازار مجارستان به عنوان مبادلات تجاری جهانی در نظر گرفته است.خبری که نشان از تلاش این شرکت آلمانی برای رسیدن به بازارهای جدید دارد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان