arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۲ - ۰۹ تير ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از شوخی عجیب کمدین مشهور با دونالد ترامپ تا به روزرسانی نقشه اپل

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

یک بازیگر کمدی موفق شد دونالد ترامپ را روی آسمان و در حال پرواز با هواپیما برای دقایقی مورد تمسخر قرار داده و فریب دهد .مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس سیاست های ذخیره سازی جدید آمازون ، این شرکت فروشندگانی را که محصولات را برای مدت طولانی ذخیره کنند،مجازات خواهد کرد . مشروح خبر را اینجا بخوانید.

قانون اساسی جدید تصویب شده در مجلس سنا باعث خواهد شد بسیاری از کاربران و اهالی سیلیکون ولی با مشکلاتی مواجه شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

آداپتور موسیقی موسوم به « Nonda Zus HD Car» به سهولت انواع موسیقی های مورد علاقه کاربران را پخش می کند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مربی شخصی هوشمند  "گیرو" ویژه کارمندان، نوعی محصول کاربردی برای افرادی است که برای وضعیت نشستن و ایستادن خود  با مشکلاتی مواجه هستند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

واتساپ یک به روزرسانی جدید را به کاربران ارائه کرد. این به روزرسانی کمک می کند گروه های واتساپی نسبت به گذشته رشدی چشمگیر داشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نقشه های اپل با طراحی دقیق تر و اطلاعاتی جزئی تر در راهند ، نقشه هایی که ترکیبی از نیروی انسانی و هوش مصنوعی خواهند بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان