arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۲ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

کی روش: وقت کشی کردن بازیکنانم را تکذیب می کنم؛ کارواخال باید نگاهی به بازی جوانمردانه راموس داشته باشد/ دو بازیکن‌مان برای بازی بعدی مصدوم شده اند

سرمربی تیم ملی: وقت کشی کردن بازیکنانم را تکذیب می کنم. بازیکنانم در چالش های سختی قرار گرفتند و به امداد نیاز داشتند. ما دو-سه بازیکن را به خاطر خشونت بازی از دست دادیم. چهار ضد حمله ما به وسیله بازیکنان اسپانیا متوقف شد و داور در این صحنه ها هیچ کاری نکرد؛ دریغ از حتی یک کارت زرد. واقعیت این است که دو بازیکن مان برای بازی بعدی مصدوم شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کی روش: وقت کشی کردن بازیکنانم را تکذیب می کنم؛ کارواخال باید نگاهی به بازی جوانمردانه راموس داشته باشد/ دو بازیکن‌مان برای بازی بعدی مصدوم شده اند

کارلوس کی روش در مصاحبه ای با رادیو اوندا سرو، اتهام وقت کشی و بازی ناجوانمردانه ایران مقابل اسپانیا در جام جهانی را بی پایه و اساس خواند.

به گزارش ESPN، کی روش در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در برابر اسپانیا وقت کشی کرده است یا نه، گفت:

وقت کشی کردن بازیکنانم را تکذیب می کنم. بازیکنانم در چالش های سختی قرار گرفتند و به امداد نیاز داشتند. ما دو-سه بازیکن را به خاطر خشونت بازی از دست دادیم. چهار ضد حمله ما به وسیله بازیکنان اسپانیا متوقف شد و داور در این صحنه ها هیچ کاری نکرد؛ دریغ از حتی یک کارت زرد. واقعیت این است که دو بازیکن مان برای بازی بعدی مصدوم شده اند.

 

کارواخال در مصاحبه پس از بازی خود گفت که مشکلی با بازی تدافعی ایران نداشته ولی وقت کشی و خطاهای بازیکنان حریف برایش قابل قبول نبوده است. کی روش در پاسخ به این حرف ها گفت: 

به کارواخال توصیه می کنم به هم تیمی خود و دوستش نگاه کند؛ کسی که بازیکن مصر را از جام جهانی دور نگه داشت. اگر از بازیکنان ایرانی انتقاد می کند، خوب است نگاهی به هم تیمی خود نیز داشته باشد. 

سرمربی تیم ملی ایران در پایان در مورد تیم ملی اسپانیا خاطرنشان کرد: 

آن ها بازیکنان شور انگیزی دارند. بابت تمامی چیزهایی که از اسپانیا یاد گرفتیم، از اسپانیا ممنونیم. این فرصتی منحر به فرد برای بازیکنان من جهت یادگیری درباره فوتبال بین المللی بود. هدف ایران پیشرفت کردن بود و اسپانیا به ما اجازه انجام این کار را داد. 

نظرات بینندگان