arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷

فعالیت های فرا مرزی «تسلا» در چین کلید خورد / ایلان ماسک بازار «شانگهای» را هدف گرفت

تسلا یک شرکت تولید خودروی هوشمند الکتریکی در چین ثبت کرده است. به نظر می رسد هدف از تاسیس این شرکت، همراهی تسلا با بازار رو به رشد چین است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسلا یک شرکت تولید خودروی هوشمند الکتریکی در چین ثبت کرده است. به نظر می رسد هدف از تاسیس این شرکت، همراهی تسلا با بازار رو به رشد چین است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت،همانطور که چین قصد دارد به طور کامل بازار خودرو خود را برای سرمایه گذاری های خارجی باز کند، تسلا نیز با این موج همراه شده و برنامه های خود را برای نخستین توسعه بازارهای غیر آمریکایی آماده می شود. 


تسلا  یک شرکت الکتریکی جدید در چین ثبت کرده است که در آن 24 فروشگاه، 114 ایستگاه سوپرشارژر و 348 ایستگاه شارژ ثبت شده است.

بنابراین به نظر می رسد که تسلا در حال آماده سازی برای ورود به خاک چین است، زیرا این کشور شروع به جلب سرمایه مالکیت خارجی خودروهای داخلی کرده است.

این گروه خودروسازی، برند جدید خود را در شانگهای چین ثبت کرده است. جالب است بدانید شرکت تسلا شعبه چین (شانگهای) با مسئولیت محدود، در مورد اتومبیل های الکتریکی، قطعات یدکی و باتری ها و البته  توسعه محصولات فتوولتائیک تمرکز خواهد کرد.

البته این حرکت جدید نیست و بر اساس یک گزارش که توسط رویترز منتشر شده مدت هاست در دستور کار دولت قرار دارد. 

قرار است که که تسلا ابتدا در سه ماهه آینده مکان جدیدی را برای فعالیت های خود در چین معرفی کند. بر همین اساس هم از اواخر ماه گذشته ایلان ماسک از پکن درخواست کرده بود تا محدودیت های مالکیت خارجی شرکت های الکتریکی محلی را از بین ببرد.

این شرکت جدید که برای حضور در منطقه آزاد تجاری شانگهای ثبت نام کرده است،رئیس تسلا در چین را به عنوان نماینده قانونی خود انتخاب کرده است.

یک سخنگوی تسلا در پاسخ به خبرنگار سی نت در این خصوص گفت: "ما هیچ چیز نکته جدیدی برای افزودن به خبر اولیه نداریم(تمایلی به توضیحات تکمیلی نداریم) بنابراین  شرکت ما  امیدوار است که در ماه های آینده  اطلاعات بیشتری را در این خصوص به اشتراک بگذارد."

نظرات بینندگان