arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۴ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷

کمپانی «ریزر» از «موس» و «کیبوردی» ویژه رونمایی کرد / پیشنهادی خاص برای بازیکنان حرفه ای / دارای 16.8 میلیون طیف رنگ

کمپانی سرشناس ریزر از جدیدترین محصولات خود که ویژه بازی طراحی شده اند رونمایی کرد. محصولاتی که اگرچه کاربردی عمومی دارند اما برای علاقه مندان به بازی مناسب ترند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از گجت فلاو، کمپانی ریزر در راستای احترام به حقوق کاربران خود از محصولاتی منحصر به فرد رونمایی کرده است.

این موس و کیبورد به لحاظ نور و طراحی بسیار خاص هستند و البته ویژه طراحی شده اند.طراحی ارگونومیک این دو رکن مکمل کمک می کنند کاربر بدون خستگی تا ساعت های طولانی بازی کند.

وزن سبک و طراحی این محصول امکان حرکت سریع را برای کاربران فراهم کرده است. این موس دارای سنسور هوشمندی است که حرکات دست کاربر را در کسری از ثانیه رصد می کند. 

کمپانی «ریزر» از «موس» و کیبوردی ویژه روتمایی کرد / پیشنهادی خاص برای بازیکنان حرفه ای

در نتیجه ردیابی سریع حرکات دست کاربر باعث می شود، احتمال شکست در بازی به حداقل برسد.افزون بر این ها این محصول دارای سه دکمه منحصر به فرد است که هر یک مسئول برنامه ریزی یک حرکت اصلی کاربر هستند و البته به طور لمسی کار می کنند.

کمپانی «ریزر» از «موس» و کیبوردی ویژه روتمایی کرد / پیشنهادی خاص برای بازیکنان حرفه ای

با کمک این موس می توانید در کسری از ثانیه کلیک کنید. افزون بر همه این ها،نورپردازی مناسب این دو سخت افزار فوق العاده باعث می شود در تاریکی نیز به راحتی با انتخاب رنگ دلخواه خود بازی کنید.

درواقع این محصول دارای تا  16.8 میلیون طیف رنگ است. نورپردازی مناسب و متداول با دلخواه کاربراز مزیت های بزرگ این محصول است. قیمت این محصولات 50 دلار است. 

نظرات بینندگان