arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

«موزیلا»طرح تبلیغاتی خود را از سر گرفت / تبلیغات به فایرفاکس باز می گردند / امکان شخصی سازی تبلیغات برای کاربران

شرکت موزیلا قصد دارد بار دیگر تبلیغات را وارد فرایند کاری خود در مرورگر فایرفاکس کند.این تصمیم می تواند درامدهای این شرکت را ارتقا دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت موزیلا قصد دارد بار دیگر تبلیغات را وارد فرایند کاری خود در مرورگر فایرفاکس کند.این تصمیم می تواند درامدهای این شرکت را ارتقا دهد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، مرورگر کروم قصد دارد تبلیغات مرورگر خود  را به روز رسانی کند. این به روزرسانی قابلیت های مهمی مانند امکان شخصی سازی تبلیغات را به همراه دارد.
کاربران فایرفاکس به زودی می توانند تبلیغات را به صورت لینک های حمایت شده به وب سایت هایی که در زبانه های مرورگر جدید ظاهر می شوند، مشاهده کنند.

سخنگوی موزیلا اعلام کرد که این شرکت در حال بررسی نسخه آزمایشی خود است که می تواند حریم خصوصی کاربران را ارتقا دهد. 

موزیلا در سال 2014 طرح تبلیغاتی مشابهی را امتحان کرد اما آن را از بین برد. یکی از مدیران موزیلا در این خصوص گفت: "ما نیاز به کار با تجربه کاربری بهتری داشتیم که با توجه به قابلیت کشف و کیفیت محتوا عمل کند. "

مشخص نیست که موزیلا در این خصوص چه میزان سرمایه گذاری خواهد کرد اما در حال حاضر بخش عمده درآمد موزیلا ( 520 میلیون دلار در سال 2016 ) از طرف شرکای این موتور جستجو صرف ارسال ترافیک  می شود.تولید درآمد تبلیغاتی  باعث استقلال  موزیلا از برخی از شرکت های مانند گوگل، که مرورگر کروم می شود.

 

نظرات بینندگان