arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۲ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۷

بیست هزار فرسنگ زیر دریا این بار در «مالدیو»/اقامتگاه رویایی برای علاقه مندان به دریا

نخستین ویلای زیر آب جهان ، تجریه خواب و استراحت زیر دریا را بدون نیاز به حضور در مدیترانه و دیگر اقیانوس های زیبای جهان فراهم می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نخستین ویلای زیر آب جهان ، تجربه خواب و استراحت زیر دریا را بدون نیاز به حضور در مدیترانه و دیگر اقیانوس های زیبای جهان فراهم می کند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب، مالدیو روند ساخت نخستین ویلای زیر آب جهان را به اتمام رسانده و شما به زودی قادر خواهید بود در این کشور کوچگ اقیانوس هند،جذاب ترین تجربه عمر خود را از سر بگذرانید.

 

جالب است بدانید روند روزرو ویلا در این مجموعه از امروز آغاز خواهد شد. گرچه کشورهای دیگری مثل امارات نیز برنامه هایی جدی برای تولید ویلا در این مکان داشتند اما مالدیو در اجرای نقشه خود پیشقدم شده است.

این مکان  "Muraka" نامیده می شود، که به  زبان محلی به معنی "مرجان" است. این هتل قادر به پذیرایی از 9 مسافر خواهد بود و یک اقامتگاه زیردریایی هوشمند با محیطی صمیمی است که به وای فای نیز دسترسی دارد.

اقامتگاه  "Muraka " به شیوه ای طراحی شده که  برای ترکیب شدن دید بصری مخاطب با محیط شرایطی ایده ال دارد .

بنابراین شما می توانید هر شب در این اقامتگاه انواع دیدنی های رنگارنگ را شاهد باشید . از موجودات دریایی تا انواع زیبایی های دریا و امواج .

این محل اقامت دارای  2 سطح ساختار است.ساختاری با فضای بالاتر از سطح دریا و سطحی پایین تر از  سطح دریا .سطح زیر دریا،  پنج متر (16.4 فوت)پایین تر از سطح امواج واقع شده است و شامل یک اتاق خواب، اتاق نشیمن،  حمام و راه پله مارپیچی است که  به اتاق نشیمن در سطح بالاتر منتهی می شود. 

این اقامتگاه دیدی 360 درجه به دریا خواهد داشت. .احمد صالح، معمار ارشد و طراح این پروژه ، گفت: "ما برای ارائه تجربیات نوآورانه و تحول پذیر برای مسافران جهانی خود اقداماتی خاص ترتیب داده ایم ."

با توجه به تقاضاهای بالا برای حضور در این اقامتگاه، پیش بینی می شود روند  اسکان مسافران بر حسب قرعه کشی باشد. 

نظرات بینندگان