arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۵ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۷

با گوگل و نتفلیکس در فضا گم می شوید/یک همکاری مهیج برای بازی خانوادگی و تعاملی

صفحه اصلی گوگل با نتفلیکس  همکاری می کند تا بازی خانوادگی "Lost in Space" را راه اندازی کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صفحه اصلی گوگل با نتفلیکس  همکاری می کند تا بازی خانوادگی "Lost in Space" را راه اندازی کند.


به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز، صفحه اصلی گوگل  به شما امکان کنترل تمام دستگاههای خانگی هوشمند را میدهد.اوکی گوگل ، خاموش کردن چراغ ها و ... تنها از طریق کلمات شما امکان پیر خواهد شد. افزون بر این ها  صفحه اصلی گوگل  می تواند به تمام سوالات شما در مورد هر موضوعی  پاسخ دهد. برای مثال ؛ آیا شما می خواهید اطلاعات آب و هوا را بدانید،درباره زمان های نمایش فیلم سوالی دارید و یا فقط می خواهید صحبت کنید.

در سوی دیگر ماجرا نتفلیکس به عنوان فروشگاه یکپارچه برای تماشای همه  برنامه های تلویزیونی محبوب و فیلم ها آمادگی دارد . اکنون 2 شرکت گوگل و نتفلیکس در اقدامی مشترک قصد دارند  با یکدیگر همکاری کرده وبازی های سرگرم کننده ای را ایجاد کنند که دو مورد از موارد مورد علاقه شما را ترکیب می کنند.

بر این اساس  صفحه اصلی گوگل یک بازی تعاملی را  آغاز کرد.  شما می توانید از  گوگل، گوگل هوم و گوگل هوم مکس استفاده کنید تا جهت های ناوبری را به کاراکترهای نمایش ارائه دهید. کاراکترها  سعی در پیدا کردن راه خود  در اطراف سیاره ای دارند که هرگز قبل از آن ندیده اند. 

در این بازی دوستانه خانواده و خود کاربران می توانند به طور مستقیم با پنج عضو خانواده رابینسون صحبت کنند. همه شما باید بگویید، "سلام گوگل، بازی گمشده در فضا"، و شما  سپس صدای خود را با بازیگران به اشتراک می گذارید.

شما می توانید مورین (شخصیت مادر) را در خصوص   چگونگی فرار از سفینه فضایی راهنمایی کنید یا  به پدر خانواده در رمزگشایی پیام های مخفی یاری کنید ، و جودی را  در جستجو برای سوخت همراهی کنید. خانواده رابینسون به کمک شما نیاز دارد تا این سیاره را بیرون بیاورد و به خانه بازگردد!در این فرایند انواع مختلفی از مینی بازی ها وجود دارد که فقط پنج یا شش دقیقه طول می کشد، بنابراین نیازی نیست زمان زیادی را برای تجربه جهان از دست رفته در فضا بگذرانید. افزون بر این ها  می توانید آنها را دوباره و دوباره بازی کرده و  تجربه پایان های مختلف را کسب کنید..

این اولین بار نیست که گوگل هوم و نتفلیکس  برای ایجاد یک بازی سرگرم کننده برای طرفداران نمایش های اصلینتفلیکس  نیروهای خود را به هم پیوسته اند. در سال 2017، 2 شرکت یک بازی دیگر را با همکاری یکدیگر به راه انداختند. 

نظرات بینندگان