arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۱ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از یادداشت لو رفته مدیر فیسبوک تا ایموجی های جدید اپل

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

 رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

افشای یک یادداشت که در سال 2016 توسط اندرو بوسورث نوشته شده است ، جنجال آفرین شد. یادداشتی که با الفاظی تند و بی رحمانه در خصوص مردم سخن گفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

کره جنوبی در حال طراحی نوعی نقشه هوشمند است ، که از طریق آن نرخ تصادفات جاده ای را کاهش دهد. اما هدف این نقشه ها به طور اخص ، خودروهای خودران خواهد بود .مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

ایلان ماسک قصد دارد با ارسال 10 ماهواره دیگر به فضا پروژه اسپیس ایکس را گسترش دهد.پروژه ای که یکی از مهم ترین بلندپروازی های تسلا ر ا شامل می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

ایالات متحده قصد دارد زین پس، اطلاعات مربوط به رسانه های اجتماعی را از تمامی  متقاضیان ویزا دریافت کند.بر اساس این قانون جدید حتی سوابق مجازی افراد متقاضی مهاجرت نیز حائز اهمیت خواهد بود..مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

ربات هوشمند icub درست مثل یک کودک 4 ساله با شما تعامل می کند، بازی می کند، می آموزد و ارتباط برقرار می کند.این ربات به لحاظ حرکتی ، قد و قامت و البته یادگیری درست مثل یک کودک عمل می کند و از هوش مصنوعی خارق العاده ای برخوردار است .فیلم این خبر را اینجا مشاهده کنید.

 

شرکت اپل اعلام کرده به زودی از 13 ایموجی جدید ویژه افرادی که معلولیت های مختلف دارند رونمایی می کند. ایموجی هایی برای نابینایان، ناشنوایان ، معلولان حرکتی و ... می تواند از این پس با کاراکترهای اختصاصی خود با دوستانشان گفتگو کنند . پیش بینی می شود این ایموجی ها با استقبال بالای مخاطبان رو به رو شوند .فیلم این خبر را اینجا مشاهده کنید.

 

گفته‌ها حاکی از آن است که «اپل» قصد دارد در پاییز سال جاری میلادی جدیدترین مدل ساعت‌های هوشمندش یعنی اپل واچ ۴ را رونمایی و عرضه کند.

نظرات بینندگان