arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۲ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۷

تصاویر : اسماعیل هنیه در مراسم تشییع دو نیروی حماس

مراسم تشییع دو نیروی امنیتی حماس که در درگیری‌های نوار غزه برای بازداشت عاملان بمب گذاری اخیر کشته شدند برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که هدف از بمب گذاری در مسیر خودروی رامی حمدالله نخست وزیر دولت وفاق ملی در نوار غزه، بر هم زدن برخی پرونده‌های سیاسی است.

به گزارش «انتخاب»؛ اسماعیل هنیه در مراسم تشییع دو نیروی امنیتی حماس که در درگیری‌های نوار غزه برای بازداشت عاملان بمب گذاری اخیر کشته شدند، تصریح کرد که سرویس‌های امنیتی حماس همگام با وزارت کشور و امنیت ملی فلسطین در نوار غزه برای کشف جزئیات انفجار اخیر و شناسایی و بازداشت مجرمان وارد عمل شدند.

وی افزود: ما منتظر خواهیم ماند تا نتیجه تحقیقات سرویس های امنیتی در مورد این انفجار مشخص شود.

رهبر حماس از تمامی نیروهای امنیتی دلاور و قهرمان که در این راه جان خود را کف دستشان گذاشتند، تقدیر و تشکر کرد و به شهدای درگیری درود فرستاد.

در درگیری مسلحانه سرویس‌های امنیتی غزه با متهمان بمب گذاری در مسیر خودروی رامی حمدالله، دو نیروی امنیتی به کشته شدند. در این درگیری انس ابو خوصه متهم اصلی این جنایت و یکی دیگر از همدستانش کشته شده و یک نفر هم بازداشت شد.

دو هفته پیش بمبی در مسیر خودروی رامی حمدالله نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان سفر به نوار غزه منفجر شد. در این حادثه چند نفر جراحت‌هایی سطحی برداشتند و آسیبی به حمدالله وارد نشد.

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

تصاویر :

نظرات بینندگان