arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۲ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶

از اینتل باگ پیدا کنید؛ 100 هزار دلار جایزه بگیرید

شرکت اینتل اعلام کرده نه تنها باگ های امنیتی خود را می پذیرد ، بلکه حاضر است به ازای این باگ ها ، جوایزی  تا سقف 100 هزار دلار نیز پرداخت کند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جایزه 100 هزار دلاری اینتل برای نکته سنج ها

شرکت اینتل اعلام کرده نه تنها باگ های امنیتی خود را می پذیرد ، بلکه حاضر است به ازای این باگ ها ، جوایزی  تا سقف 100 هزار دلار نیز پرداخت کند

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از وب سایت رسمی شرکت اینتل ، طی ماه های اخیر شرکت اینتل با غافلگیری هایی پیاپی در خصوص باگ های امنیتی خود رو به رو شد .

باگ هایی که عمدتا از سوی کاربران شاکی مطرح می شد و البته اعتبار این شرکت را نیز تحت فشار قرار داده بود . تعداد بالای این باگ ها و اعتراض های مدام باعث شد که اخیرا شرکت اینتل یک تصمیم جدید برای پایان دادن به مشکلات خود بگیرد .

این شرکت تصمیم گرفته با انتشار یک فراخوان رسمی از هر محقق، پژوهشگر و یا فعال حوزه فناوری که سررشته ای از حوزه فناوری دارد دعوت کند تا ضمن کشف باگ ها ، نه تنها نارضایتی ها را پایان دهد ، بلکه به جایزه ای 100 هزار دلاری نیز دست پیدا کند .

موضوعی که هنوز مطرح نشده طرفدارانی پر شمار پیدا کرده و احتمال می رود تعداد زیادی ازافراد برای مشارکت در این طرح داوطلب شوند .

برنامه های آسیب پذیر و البته باگ ها در دسترس عموم هستند و هر فرد متخصص و واجد شرایط می تواند برای حل مشکلات وارد عمل شود .

اما در این میان خبر خوش برای افرادی که تسلط کاملی بر دنیای فناوری دارند این است که کفش باگ های مخرب و ویروسی که به هکرها امکان ضربه زدن های اساسی را می دهد نیز می توانند تا 250 هزار دلار ارزش داشته باشند .

باید دید با کمک این تمهید جدید شرکت اینتل چه تعداد از افراد شروع به فعالیت برای کشف باگ ها می کنند و در نهایت جایزه 100  و حتی 250 هزار دلاری نصیب کدام گروه می شود .

نظرات بینندگان