arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۱۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۰

ابراهیم تاتلیسس بعد از عمل جراحی + عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اوضاع جسمانی خواننده مشهور ترک، ابراهیم تاتلیسس با انجام روبوتراپی دست چپ رو به بهبود است.

به گزارش آناتولی ابراهیم تاتلیسس بعد از انجام عمل جراحی در آلمان و بازگشت به وطن، مرحله جدیدی از درمان خود را با اتصال دست ربوتیک به دست اصلی اش شروع کرده است.



دست ربوتیک با رایانه کنترل شده و با بستن آن به دست آسیب دیده باعث می شود دست اعمال اصلی فراموش شده را بازیابی کند و بتواند دست و انگشتان دست را شبیه گذشته تکان دهد.

در واقع ربوتراپی با رایانه سعی می کند علائم حیاتی را با شبیه سازی به دست انسان آسیب دیده بازگرداند. بازآموزی حرکات اصلی دست و اعمال مرتبط با آن در رایانه برنامه ریزی شده است.

دکتر کوکسال هولوقلو رییس بیمارستان روماتیم که مسوول درمان ابراهیم تاتلیسس است؛ می گوید از جدیدترین و مدرن ترین ابزار استفاده شده تا این خواننده محبوب بتواند از دست چپ خود مانند گذشته استفاده کند. ۲ ماه قبل از اینکه ابراهیم راهی آلمان برای جراحی شود در مراکز پزشکی واقع در استانبول فیزیوتراپی نیز کرد.

خواننده محبوب خاورمیانه در ماه مارس ۲۰۱۱ جلوی ایستگاه تلویزیونی بعد از ضبط برنامه هدف گلوله تروریستها قرار گرفته اما خوشبختانه جان سالم بدر برد.تازه ترین عکس ابراهیم کنار رجب اردوغان نخست وزیر اخیرا در بیمارستان گرفته شده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
9
1
این مردک عوضی که سالهاست موهاش رو رنگ میکرده ارزش یک گزارش رو داره که چنین رسانه ایش میکنید یادتان باشد نظر او نسبت به ایرانیان چه بوده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
ono sakhte bodan barash takzib shod
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
4
4
خواننده محبوب خاورمیانه ؟ !!!
به شخصه برای ایشون احترام قائلم و آرزو می کنم هر چه زودتر سلامتیش رو بدست بیاره اما به نظرم غلو شده.
البته از شما ایرادی نیست چون شما copy و paste می کنید و نفر اول هم متن خبر ترکی رو دقیقاً ترجمه و بی کم و کاست منتشر می کنه !
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
7
2
انتخاب جان ! در انتخاب سوژه هات سليقه بخرج بده ! آخه اين آدم رقاصه ي ضد ايراني هم ارزش داره كه سوژه ي خبري بشه ؟!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
0
0
من به عنوان ترک زبان ، ترانه های او را دوست دارم و آرزوی سلامتی برای ایشان دارم.
سالم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
0
0
با سلام
اولا انتخاب هم یک رسانه است و حق دارد سوژه هایی را که به نظرش مخاطب را جذب می کند انتخاب!!! کند.ثانیاً رنگ کردن مو هیچ اشکالی ندارد مگر رنگ سیاه برای مردان !! و مشکل ابراهیم هم رنگ کردن مو نیست فیلم ها و کلیپ هایی که با زنان و خلاف حیا و عفت و مروت است اشکال دارد
ثالثاً با باجان من !!! عوضی هم باشه انسان و در انسانیت برادر ماست هرچند با اعمال قبیحش مخالف باشیم نباید اینگونه بر او بتازیم و گناهانش را به گردن خود بار کنیم . او صدایی بس دلنشین دارد و این نعمت خدادادی است که نمی توان انکار کرد اما دلم برای این می سوزد که ای کاش این نعمت را در جای خودش استفاده میکرد!!
خداوند شفایش دهد و به او توفیق توبه و بازگشت و بازگرداندن افتادگان در دامش را عنایت کند. امیدوارم یک روز خبر بازگشت او مریدان و هواخواهانش را به سوی حق و حقیقت بچرخاند و دل ما را شاد کند و خداوند بر هر کاری تواناست و اوست توبه پذیری که بی نهایت مهربان است. و چون ما زود نمی گیرد و مهلت می دهد. به قولی:
باز آ باز آ بازا این درگه ما درگه نومیدی نیست
صدبار صد بار اگر توبه شکستی بازآ
خداوند من و همه را ببخشد چون هر کدام از ما در حد دانش خود گناهاتی داریم که بهتر است آنها را ببینیم و از گناهان خود غافل نباشیم و در همه چیز رحمت و شفقت برای بندگان خدا داشته باشیم درسخن گفتن و حتی در نگاه کردن چون ما پیروان رحمة للعالمین(صلی الله علیه و آله و سلم) هستیم و شایسته نیست چهره ای غیر از این داشته باشیم و زبان به فحاشی و اهانت به مردم بگشاییم.
بابك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
0
0
ايشون هنرمند بزرگي است و اصلا ضد ايراني نيست بهتر ه به برنامه اي كه در آن از ايراني ها تعريف ميكنه نگاه كني
نظرات بینندگان