arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
به سوی اروپا  و فراتر از آن !

کیا سید ، بازار بریتانیا را هدف گرفته است

نسخه جدید کیا سید (kia ceed) بازار اروپا و به طور اخص بریتانیا را هدف گرفته است . نسخه ای که اخیرا در جریان نمایشگاه فرانکفورت آلمان رونمایی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نسخه جدید کیا سید (kia ceed) بازار اروپا و به طور اخص بریتانیا را هدف گرفته است . نسخه ای که اخیرا در جریان نمایشگاه فرانکفورت آلمان رونمایی شد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت ، اکثر آمریکایی ها طی چند سال گذشته ، کیا سید را به عنوان ماشینی با قیمت مناسب می شناختد . اما به نظر می رسد گروه خودروسازی کیا در تلاش است تا بازار اروپا و به ویژه بریتانیا  را نیز با مدل جدیدش فتح کند .

بر اساس گزارش های منتشر شده توسط گروه خودروسازی کیا خریداران اروپایی می توانند کیا سید را با تنوع موتور خریداری کنند . درواقع موتور توربو 1.0 لیتری یا ترکیبی از  موتور 1.4 لیتری توربو بنزینی  و یا  یک موتور 1.6 لیتری جدید  طیف وسیعی از انتخاب را پیش روی مخاطبان می گذارد . هر یک از این موتورهای استاندارد با یک گیربکس دستی شش سرعته کار می کند، گرچه موتورهای 1.4 لیتری می توانند با سیستم انتقال هشت سرعته دو کلاچ نیز منطبق شوند .

یکی از جذاب ترین تکنولوژی های سید را می توان دارا بودن  چند نمایشگر اطلاعات/ سرگرمی  دانست . بزرگترین نمایشگر 8 اینچی برای کنترل سیستم ناوبری خودرو طراحی شده است  .

طراحی داخلی کیا سید چندان لوکس نیست، اما به نظر راحت و مناسب می رسد . افزون بر این سیستم هوای این خودرو موسوم به Cool Eco Pack اختیاری است. با کلیک بر روی این گزینه شما گزینه Flap Active Air را تنظیم می کنید که براساس نیازهای خنک کننده موتور تنظیم می شود.

 مزیت این سیستم نسبت به سیستم های پیشین کاهش مصرف سوخت است . گروه خودروسازی کیا اعلام کرده که کیا سید جدید به زودی وارد بازار اروپا می شود ، اما تاریخ دقیقی در این خصوص منتشر نکرده است .

نظرات بینندگان