arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۰ - ۱۰ دی ۱۳۹۶

ترامپ: از شبکه‌های اجتماعی برای مبارزه با رسانه‌های «دروغگو» استفاده‌ می‌کنم

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا گفت، از شبکه‌های اجتماعی نظیر توئیتر استفاده می‌کند تا با استفاده از آنها با آنچه که به پوشش خبری رسانه‌های "جعلی و ناعادل" خواند، مبارزه کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ترامپ: از شبکه‌های اجتماعی برای مبارزه با رسانه‌های «جعلی» استفاده‌ می‌کنم

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا گفت، از شبکه‌های اجتماعی نظیر توئیتر استفاده می‌کند تا با استفاده از آنها با آنچه که به پوشش خبری رسانه‌های "جعلی و ناعادل" خواند، مبارزه کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه هیل، ترامپ در توئیتی نوشت: من از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنم نه به خاطر اینکه به آنها علاقه دارم بلکه آنها تنها راه مبارزه با مطبوعات "دروغگو و ناعادل" هستند. همان‌هایی که اکنون اغلب از آنها با عنوان "رسانه‌های اخبار دروغ" یاد می‌کنیم.

ترامپ در ادامه نوشت: امروز بیش از هر زمان دیگر از "منابع" ناموجود و ساختگی استفاده می‌شود و بسیاری از گزارش‌ها و اخبار "خیال‌پردازی محض" هستند.

دونالد ترامپ از زمان اوایل کمپین انتخابات ریاست جمهوری تاکنون مرتباً با رسانه‌ها درگیری‌ داشته و اغلب نیز به دشمنی میان خود و رسانه‌های خبری شناخته شده دامن زده است.

او معمولا بیشتر انتقاداتش را متوجه رسانه‌ها و روزنامه‌هایی نظیر "واشنگتن پست"، "نیویورک تایمز" و "سی‌ان‌ان" می‌کند.

ترامپ گفته که توئیتر به عنوان یک شبکه اجتماعی به او اجازه ارتباط مستقیم با حامیانش را می‌دهد.

توئیت اخیر او در حالی منتشر شد که روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد: دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ دست به یک تحقیقات ضد اطلاعاتی درمورد کمپین ترامپ زده است.

اخیرا یک نظرسنجی انجام شده از سوی "اکونومیست" و "یوگاو" نشان داد که تنها ۲۶ درصد آمریکایی‌ها معتقدند که استفاده ترامپ از توئیتر مناسب است اما ۵۹ درصد آن را نامناسب دانستند.

برچسب ها: ترامپ
نظرات بینندگان