arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۶

رسوایی اخلاقی گریبانگیر قاضی ارشد دادگاه استیناف آمریکا شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آسوشیتدپرس روز شنبه گزارش داد که 9 زن آمریکایی دیگر با طرح اتهام های جدیدی علیه «الکس کوزینسکی» قاضی ارشد دادگاه استیناف حوزه نهم آمریکا، وی را به رفتارهای غیراخلاقی متهم کردند.براساس این گزارش، اتهام های جدید به دهه ها قبل مربوط و شامل جلسات ملاقات این قاضی ارشد آمریکایی با قربانیان خود در مناسبت های مختلف می شود.

اتهام های وارده به این قاضی 67 ساله آمریکایی در کالیفرنیا، سخنان بی شرمانه وی و مواردی از دست درازی او به زنان را در بر می گیرد.

«کریستین میلر» قاضی دعاوی بازنشسته دادگاه فدرال آمریکا گفت که کوزینسکی در سال 1986 به وی پیشنهاد رابطه جنسی داد که با مخالف او همراه شد.

این در حالی است که قاضی ارشد دادگاه استیناف حوزه نهم آمریکا اکثر اتهام های وارده به خود را غیرواقعی عنوان کرده است.

کوزینسکی که به برخورداری از عقاید غیرمحترمانه معروف است، از سال 2007 تا 2014 قاضی ارشد دادگاه استیناف حوزه نهم ایالات متحده بود. این دادگاه، بزرگترین دادگاه حوزه استیناف آمریکا است.

وی که همچنان در این دادگاه مشغول قضاوت است، اعلام کرد که در طول 35 سال حرفه کاری اش به عنوان قاضی، بیش از 500 کارمند داشته است.

روزنامه لس آنجلس تایمز در سال 2008 گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه این قاضی آمریکایی به فهرستی از ایمیل هایی دسترسی داشته که از آن برای انتشار مطالب مستهجن استفاده کرده است.

براساس این گزارش، دادگاه استیناف حوزه نهم ایالات متحده در سانفرانسیسکو بارها با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اختلاف داشته است.

قضات این دادگاه، با صدور احکامی از اجرای دو فرمان مهاجرتی ترامپ علیه تعدادی از کشورهای مسلمان خودداری کرده اند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان