arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۴ - ۱۵ آبان ۱۳۹۶
روایتی از دیدار اعضای شورای شهر با رییس‌جمهور در گفت‌وگوی «انتخاب» با اعطا

روحانی: به مقام معظم رهبری در مورد ماجرای سپنتا نیکنام نامه نوشتم / تعلیق عضویت نیکنام خلاف قانون و مصلحت است/ تا وصول نتیجه موضوع را پیگیری می‌‌کنم / در انجام وظیفه قانونی، وعده و برنامه‌هایی که به مردم داده‌ام، هرگز تردید و عقب‌نشینی نکرده و نخواهم کرد

آقای روحانی در خصوص وضعیت سپنتا نیکنام نیز توضیحاتی ارائه کرد و گفت که نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری نوشته است و عنوان داشته که این موضوع خلاف قانون و مصلحت است و ابراز امیدواری کردند که تا وصول نتیجه این موضوع را پیگیری می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روحانی: به مقام معظم رهبری در مورد ماجرای سپنتا نیکنام نامه نوشتم / تعلیق عضویت نیکنام خلاف قانون و مصلحت است

سخنگوی شورای شهر تهران از پیگیری مساله سپنتا نیکنام توسط رئیس جمهور خبر داد و گفت : بنا به گفته شخص رئیس جمهور موضوع به صورت مفصل برای رهبری تشریح شده است.

علی اعطا در گفت و گو با خبرنگار سرویس شهری «انتخاب»، درباره نامه ارسالی رئیس جمهور به مقام معظم رهبری درباره تعیین و تکلیف موضوع سپنتا نیکنام، گفت: در دیدار صورت گرفته اعضای شورای شهر تهران با آقای روحانی موارد متعددی مطرح و بررسی شد که یکی از این موارد درباره وضعیت سپنتا نیکنام بود.

وی با بیان اینکه در این جلسه رئیس جمهور گفتند نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری نوشته اند تاکید کرد: با توجه به اینکه شخصیت ها و گزوه های با گرایش های فکری متفاوت اتفاق نظر دارند که رویه صورت گرفته درباره سپنتا نیکنام خارج از قاعده بوده است از این رو می توان امیدوار بود این مساله حل و فصل شود.

به گزارش «انتخاب»، در دیدار مذکور، حسن روحانی در مورد مشکل پیش آمده برای هموطن زرتشتی عضو شورای شهر یزد، تصریح کرد: در این زمینه قانون اساسی تکلیف را روشن کرده و باید مُرّ قانون اساسی، حقوق شهروندی، اعتماد عمومی و وحدت جامعه رعایت شود.

رییس جمهور در این ارتباط ادامه داد: در انجام وظیفه قانونی، وعده و برنامه‌هایی که به مردم داده‌ام، هرگز تردید و عقب‌نشینی نکرده و نخواهم کرد.

نظرات بینندگان