arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۷ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶
رئیس فدراسیون اسکی اعلام کرد :

حضور حداکثر 6 ورزشکار ایرانی در المپیک زمستانی 2018

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های المپیک زمستانی 2018  گفت : ما امسال یک کاروان سبک را به پیونگ‌چانگ اعزام می‌کنیم؛ چرا که تاکنون چهار سهمیه قطعی شده و نهایتاً 2 سهمیه دیگر را می‌توانیم بگیریم که حداکثر ورزشکاران به 6 نفر می‌رسد. همچنین یک کادر مدیریتی و مربیگری 4، 5 نفر نیز حضور خواهند داشت.
 
 
رئیس فدراسیون اسکی درباره هزینه‌های اعزام این کاروان گفت: روال بر این است که هزینه‌ها بر عهده کمیته ملی المپیک باشد. من بعد از انتصاب هنوز جلسه‌ای با مسئولام کمیته المپیک نداشته‌ام، اما این کار را انجام می‌دهیم تا درباره موضوعات مختلف صحبت کنیم.
 
افتخاری در پاسخ به این سوال که «پیش‌بینی‌اش از نتایج ورزشکاران اعزامی به المپیک زمستانی چیست؟» گفت: ما در ایران فقط در 4 ماه از سال فرصت اسکی داریم. لیگ‌مان هم از سال گذشته شکل گرفته و باید بر روی این موضوع بیشتر کار کنیم. اگر می‌خواهیم به دنبال مدال باشیم، نیاز به یک دوره 8 ساله است که خوشبختانه این نگاه در فدراسیون و وزارت ورزش وجود دارد. به نظرم ورزشکاران باید همه داشته‌های خود را ارائه کنند و نشان بدهند که می‌توانند جایگاه خوبی به‌دست بیاورند. همچنین جایگاهی که نفرات اعزامی کسب می‌کنند، باید به شکلی باشد که تبدیل به یک الگو برای نفرات جوان و نوجوان شود.
 
وی در پایان در خصوص میزبانی رقابت‌های اسکی قهرمانی آسیا و اینکه نام دربندسر به عنوان میزان در سایت فدراسیون جهانی آمده است، عنوان کرد: مکان این میزبانی قطعی نیست و هنوز فرصت داریم تا میزبان قطعی را به مسئولان آسیا معرفی کنیم. همچنین در تلاش هستیم با فراهم کردن شرایط پخش تلوزیونی، بتوانیم از کمک اسپانسرها نیز بهره ببریم که قطعاً این مسئله تاثیر فراوانی روی میزبانی‌مان خواهد داشت.
 
منبع : اقتصاد ایران
نظرات بینندگان