arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۷ - ۳۰ مهر ۱۳۹۶

تجاوزهای مکرر شوهرعمه به دختر نوجوان در طول یک سال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایران نوشت: چهار روز قبل مردی با چهره‌ای آشفته به دادگاه کیفری یک تهران رفت و با تسلیم شکایتی گفت که دختر ۱۵ ساله‌اش از سوی یکی از بستگانش مورد آزار و تعرض جنسی قرار گرفته است.

بدین ترتیب تیمی از مأموران اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران به دستور قاضی شعبه سوم دادگاه کیفری برای دستگیری عامل جنایت سیاه وارد عمل شدند و تحقیقات تخصصی را آغاز کردند.

پدر دختر به مأموران گفت: دو روز قبل دخترم به سراغم آمد و گفت شوهرعمه ۴۱ ساله‌اش طی یک سال اخیر او را با رفتارهای شیطانی‌اش هدف آزار و اذیت قرار داده است و از مأموران آگاهی خواستار دستگیری این مرد شد.

کارآگاهان سپس به تحقیق از دختر ۱۵ ساله پرداختند که اونیز گفت: «شوهر عمه‌ام که با ما در یک ساختمان زندگی می‌کند، مدتی به صورت تلفنی با من صحبت می‌کرد و ابراز علاقه نشان می‌داد و می‌گفت که از من خوشش می‌آید. تا اینکه یک روز و درخلوتی خانه مرا به زور مورد آزار و اذیت قرار داد.بعد هم با تهدید به ادامه این رفتارش پرداخت ومی گفت اگر در این باره با کسی حرف بزنم بلایی به سرم می‌آورد. پس از یکسال که با تهدیدهایش به آزار و اذیت من ادامه می‌داد از این رفتارش جانم به لب آمد و تصمیم گرفتم با درمیان گذاشتن این موضوع با خانواده‌ام از دست شوهر عمه‌ام نجات پیدا کنم و او هم به سزای اعمالش برسد.

سرانجام تیمی از مأموران اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران سحرگاه دیروز با حضور در خانه این مرد در یکی ازمحله‌های جنوب شهر موفق به دستگیری متهم شدند تا درباره گفته‌های دختر نوجوان تحقیق کنند.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم- معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران- دراین باره گفت: متهم در همان بازجویی اولیه به آزار و اذیت جنسی دختر ۱۵ ساله اعتراف کرده و اکنون تحقیق از وی به منظور تکمیل پرونده در مراحل مقدماتی قرار دارد.

نظرات بینندگان